Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المسیره یمن، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی رسمی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد: «رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی امروز به یاری خداوند موفق شدند تلاش دشمن برای پیشروی گسترده به سمت مواضع نیروهایمان در رغوان استان مارب را ناکام گذارند.»

این مقام نظامی یمن همچنین گفت: «جنگنده‌های ائتلاف سعودی در شبانه‌روز گذشته ۱۷ مرتبه شهر‌های صرواح و مجزر در استان مارب و ۵ مرتبه شهر مدغل در همین استان و یک مرتبه هم شهر کتاف در استان صعده را بمباران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بیشتر بخوانید: واکنش انصارالله به اعلام خودمختاری در جنوب یمن

مخالفت استان‌های جنوبی یمن با اعلام خودمختاری شورای انتقالی

دولت مستعفی و فراری یمن به ریاست عبد ربه منصور هادی، در بیانیه‌ای اقدام شورای انتقالی جنوب در اعلام خودمختاری مناطق جنوبی این کشور را موجب نابودی تلاش‌ها برای اجرای توافق ریاض دانست.

دولت مستعفی یمن در این بیانیه اعلام خودمختاری برای جنوب یمن را شورشی آشکار علیه دولت منصور هادی و کودتا علیه توافق ریاض و نهاد‌های دولتی خواند و تاکید کرد: «ما شورای انتقالی و فرماندهان آن‌ها را که در ابوظبی هستند مسئول عدم اجرای توافق ریاض می‌دانیم.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات یمن ائتلاف سعودی جنگنده های سعودی آتش بس اعلام خودمختاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض

معاون اقتصادی وزیر امو خارجه کشورمان به منظور شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد صبح امروز وارد ریاض شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه امروز صبح در فرودگاه ریاض مورد استقبال علیرضا عنایتی، سفیر ایران در عربستان قرار گرفت.

صفری برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد با شعار «همکاری بین‌المللی، توسعه و انرژی» با حضور سران کشورها و سیاستگذاران  اقتصادی کشورهای مختلف جهان به عربستان سفر کرده است.

هدف از این نشست یافتن راه‌حل‌هایی برای چالش‌های جهانی مرتبط با مسائل بشردوستانه، تغییرات اقلیمی و موضوع‌های اقتصادی عنوان شده است.

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایرانتعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رسانه عبری از پیشرفت ملموس در سازش ریاض-تل‌آویو خبر داد
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • توافق سازش عربستان با اسرائیل در نقاط پایانی خود قرار دارد
  • رسانه صهیونیست هدف اصلی سفر بلینکن به ریاض را فاش کرد
  • تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو