Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه سپاهان مصداق بارز چرخاندن لقمه دور سر است و اصرار دارد در زمین بی‌طرف و بدون تماشاگر با پرسپولیس دیداری را برگزار کند که از انجام آن سر باز زد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کمیته استیناف تصمیم گرفته تا رأی دیدار برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس را اصفهان اعلام کند. پیش از این کمیته انضباطی رأی به برتری 3 بر صفر سرخ‌پوشان داد که با اعتراض زردپوشان روز پنج‌شنبه هفته گذشته نمایندگان دو تیم به فدراسیون فوتبال رفتند و در جلسه کمیته استیناف دفاعیات خود را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان منوچهر نیکفر از اعضای کمیته استیناف درخواست کرده تا با توجه به حساسیت ویژه‌ای که دیدار سپاهان و پرسپولیس در جدول رده‌بندی لیگ برتر دارد و 6 امتیازی بودن آن، این مسابقه در زمینی بی‌طرف تجدید شود. دیدار رفت با حضور تماشاگران پرسپولیس برگزار شد و روز مسابقه اعلام شد بازی برگشت بدون تماشاگر برگزار می‌شود که این موضوع باعث ناراحتی هواداران سپاهان شد و تیم با وجود کمک نیروی انتظامی دیر به ورزشگاه رسید.

خواسته سرپرست باشگاه سپاهان بسیار عجیب و غیرمنتظره است. دیدار برگشت تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر قرار بود روز یکشنبه 4 اسفند 98 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود و از روزهای قبل از مسابقه اعلام شده بود که به احتمال فراوان دیدار بدون حضور تماشاگر خواهد بود و حتی خبر برگزاری مسابقه بدون تماشاگر روز قبل از مسابقه رسماً اعلام شد. 

مسئولان سپاهان اصرار دارند تا هوادارانشان را عامل تأخیر معرفی کنند در حالی که با کمک نیروی انتظامی امکان خروج اتوبوس این تیم و حضور به موقع در ورزشگاه نقش جهان وجود داشته است. تیم داوری و ناظر مسابقه هم در گزار خود اعلام کرده‌اند که با وجود گذشت 30 دقیقه از زمان مسابقه تیم سپاهان وارد زمین نشد و ناظر مسابقه بازی را نیمه‌تمام اعلام کرد.

کمیته انضباطی هم با بررسی تمامی شواهد و قرائن و ملاحظه دفاعیات دو تیم رأی به برتری پرسپولیس داد. اینکه از سوی کمیته استیناف چه تصمیمی گرفته شود از اختیارات اعضای این کمیته است اما سرپرست باشگاه سپاهان که راضی شده تیمش در زمین بی‌طرف و بدون حضور تماشاگر به مصاف پرسپولیس برود، بهتر نبود 4 اسفند در ورزشگاهی که تماشاگر نداشت اما بازیکنانش بارها در  زمین آن بازی کرده بودند با سرخ‌پوشان تهران بازی کند تا ماجرایی ایجاد نشود که احتمال برتری پرسپولیس به مراتب بیشتر از تکرار مسابقه باشد. 

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان لیگ برتر فوتبال منوچهر نیکفر کمیته استیناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین مسابقات فصل فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه در ورزشگاه آزادی میان دو غول لیگ برتر برگزار می‌شود؛ دیداری که همواره و حتی جدا از حساسیت‌ جدولی نفس‌گیر و مهیج بوده و حالا که پرسپولیس باتوجه به دیدار سخت استقلال در تبریز با امیدواری برای گرفتن صدر جدول وارد میدان می‌شود و سپاهان هم نیم‌نگاهی به قهرمانی دارد، تصور کنید چه دیدار جذابی انتظار هواداران فوتبال را می‌کشد.

برای رسیدن به این مسابقه سپاهان که در بازی‌های اخیر سه پیروزی پیاپی به دست آورده آخرین تمرین خود را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کرد تا باتوجه به شرایط مطلوب چمن این استادیوم آماده دیدار حیثیتی و تعیین کننده شود.

رسانه باشگاه سپاهان با انتشار این تصاویر نوشته است: «سایه‌ها می‌گویند خورشید این نزدیکی‌هاست.»

جالب اینکه عکاس سپاهان نیز باتوجه به اهمیت دیدار سپاهان برابر پرسپولیس نگاه متفاوتی به آخرین تمرین مورایس و شاگردانش داشته که ظهر روز سه‌شنبه و پیش از پرواز تیم به تهران انجام شد. او با استفاده از تکنیک ضد نور در هنر عکاسی طوری قاب‌های خود را بسته که در تصاویر ثبت شده سایه‌ای از آنها به تصویر درآمده است.

عکاس: یاسر جمالی

دیگر خبرها

  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین