Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:56:11 GMT

شوخی جالب پدر خلاق با دختران دانش آموزش!

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۱۵۷۸

شوخی جالب پدر خلاق با دختران دانش آموزش!

گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از شیوع کرونا در جهان چند ماه می‌گذرد. این ویروس نخستین بار در شهر "ووهان " چین گزارش شد. از ماه دسامبر که دولت چین شیوع کرونا در این کشور را تایید کرد تاکنون این ویروس در ۲۱۰ کشور جهان نیز مشاهده شده است. طبق آمار‌های رسمی اعلام شده نزدیک به ۳۰۰۰۰۰۰ تن در جهان به کرونا مبتلا شده اند که متاسفانه بیش از ۲۰۳۰۰۰ تن از آن‌ها جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شیوع کرونا بسیاری از کشور‌های جهان به منظور جلوگیری از ابتلا گسترده شهروندان اقدام به اِعمال قرنطینه سراسری کردند. پس از اعمال قرنطینه مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شد واکنون ادامه آموزش دانش آموزان و دانشجویان از طریق اینترنت انجام می‌شود. در این میان در حالی که برخی از دانش آموزان و دانشجویان از این تعطیلی طولانی کلافه شده اند، اما برخی دیگر ظاهرا تمایلی به اتمام آن و شروع مدارس ندارند. مانند دو دختر دانش آموز اهل انگلیس. پدر آن‌ها برای آنکه علاقه دخترانش را به بازگشایی دوباره مدارس بیازماید دست به اقدامی جالب زد.

بیشتر بخوانید: ترفند جالب پلیس هند برای اجبار افراد به رعایت قرنطینه!

در این تست جالب Schwitz نامه‌ای را از طرف بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس به دخترانش نشان داد که طبق دستورالعمل جدید باید تمام دانش آموزان هفت روز هفته در مدرسه حاضر می‌شدند. در متن این نامه ساختگی آمده بود به دلیل آنکه دانش آموزان انگلیسی بخشی از دوره تحصیلی جدید را از دست داده اند این تصمیم اتخاذ شده است. او حتی برای باورپذیرکردن این نامه برای دخترانش بحثی ساختگی با همسرش با موضوع چرا باید فرزندان آن‌ها ۷ روز در مدرسه حاضر شوند در مقابل آن‌ها به راه انداخت.

در حالی که دختران Schwitz از بازگشایی دوباره مدرسه ناراحت شده بودند او سرانجام به دخترانش گفت که این نامه و بحث با مادر آن‌ها ساختگی بوده و قصد داشته تا با آن‌ها شوخی کند. در ادامه عکس العمل دختر کوچکتر Schwitz را پس از پی بردن به واقعیت مشاهده می کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه دانش آموزان تاثیر بسیاری در توسعه و پیشرفت کشور دارند گفت: آنان آینده سازان این کشور هستند و باید با آموزش درست و هنرمندانه آنان را برای کشور آماده کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه دانش آموزان باید به توانایی های کشور اعتماد داشته باشند، افزود: اگر قرار است اتفاقی در کشور روی دهد تنها از طرق آموزش و پرورش انجام می پذیرد.

این مراسم با همکاری آموزش و پرورش و بسیج سپاه همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)
  • آموزش رایگان معلم بازنشسته به کودکان کار
  • شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس
  • معلم خلاق، دانش‌آموز هنر آفرین
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • معلم‌ها تحولات جهان را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی