Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتماد، چندان نگذشته از روزی که لیست مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام شد و در آن خبری از نام چهره‌هایی چون وحید یامین‌پور و حمید رسایی نبود. چهره‌هایی که هر کدام به نوبه خود حامیانی در بدنه اجتماعی جناح راست دارند و از این‌رو تا پایان در صحنه رقابت باقی ماندند و در نهایت به ترتیب در رتبه‌های 31 و 32 قرار گرفتند اما به هر حال نتوانستند به عنوان منتخب مردم تهران، جایی در پارلمان یازدهم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن زمان به بعد نوع رفتار و گفتار یامین‌پور حداقل از دید ناظران تغییرات محسوسی را به خود دید تا جایی که این روزها این مجری صداوسیما در قامت یکی از منتقدان جدی «رسانه ملی» ظاهر شده و از آنچه «باند بازی» در این سازمان می‌خواند، انتقاد می‌کند.

او چندی پیش در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی توییتر با بیان اینکه «ما دشمن نیستیم، فقط باند بازی نمی‌کنیم!» از تعطیلی برنامه تلویزیونی «جهان‌آرا» و لغو برنامه‌اش به مناسبت ماه رمضان خبر داد و تاکید کرد که «یک‌سال و نیم پیش برای مطالبه منع به‌کارگیری بازنشستگان از صداوسیما برنامه‌ام تعطیل و چند ماه ممنوع‌التصویر شدم. چند ماه پیش هم «جهان‌آرا» تعطیل شد. الان هم مطالبه شفافیت برنامه‌ای را که برای ماه مبارک طراحی کرده بودیم، در وضعیت نامعلومی قرار دارد.»

 او همزمان انتقادات تندوتیزی را به خبرگزاری‌های فارس و تسنیم و همچنین روزنامه‌های کیهان و وطن‌امروز که اصلی‌ترین رسانه‌های جریان اصولگرا محسوب می‌شوند، مطرح کرد و به طعنه خطاب به آنان نوشت: «شفافیت برای همسایه است!»

این انتقادات آنقدر ادامه یافت تا به‌عقیده برخی ناظران به خودزنی شبیه شد؛ چنان‌که چندی پیش وحید یامین‌پور در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام در پاسخ به پرسشی درباره حضور علی علیزاده از لندن در برنامه «جهان‌آرا» به بیان مطالبی پرداخت که تا پیش از آن در حد گمانه‌زنی در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شد.

او در استوری اینستاگرام خود با تاکید بر اینکه «عقاید» خودش را دارد، درباره حضور چهره‌هایی چون علی‌اکبر رائفی‌پور و علی علیزاده و سایر کارشناسان در برنامه جهان‌آرا نوشت: «چه علیزاده و چه رائفی‌پور و چه سایرین و صدها کارشناس دیگر همه با تجویز نهادهای امنیتی در فهرست مهمان‌های جهان آرا بودند.» 

برنامه «جهان‌آرا» یکی از برنامه‌های شبکه تلویزیونی «افق» است؛ شبکه‌ای که از بدو تاسیس تاکنون شاهد حضور و فعالیت چهره‌های اصولگرا در خود بوده و حالا و براساس گفته یامین‌پور، از قرار معلوم «نهادهای امنیتی» نیز در آن دخل و تصرفی دارند؛ گفته‌ای که دست‌کم تا لحظه نگارش این گزارش، با پاسخی از سوی صداوسیما و شبکه «افق» مواجه نشده است.

کد خبر 505405 برچسب‌ها تلویزیون - صدا و سیما اصولگرایان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون صدا و سیما اصولگرایان یامین پور جهان آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار

امروزه تلفن‌های همراه به عنوان یکی از ابزار‌های ارتباطی اساسی و بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند. اما این پیشرفت فناوری همراه با تهدیدات امنیتی نیز همراه است.

از جمله بزرگ‌ترین تهدیدات امنیتی برای تلفن‌های همراه، بدافزار‌ها هستند. بدافزار‌ها می‌توانند اطلاعات حساس شما را دزدیده، از طریق آنها به حریم شخصی شما نفوذ کرده و حتی عملکرد دستگاه شما را مختل کنند.

در این مقاله، به بررسی راهکار‌های جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار می‌پردازیم.

۱. نصب آنتی‌ویروس:

نصب یک نرم‌افزار آنتی‌ویروس معتبر روی تلفن همراه از راه‌های اصلی جلوگیری از آلوده شدن به بدافزار است. این نرم‌افزار‌ها می‌توانند تهدیدات امنیتی را تشخیص داده و حذف کنند و به شما امکان بررسی منظم دستگاه خود را برای شناسایی بدافزار‌ها فراهم می‌کنند.

۲. به‌روزرسانی سیستم‌عامل و برنامه‌ها:

به‌روز بودن سیستم‌عامل و برنامه‌های موجود بر روی تلفن همراه از اهمیت بسیاری برخوردار است. تولیدکنندگان نرم‌افزار‌ها به طور منظم به روزرسانی‌های امنیتی را ارائه می‌دهند که حاوی اصلاحاتی برای رفع آسیب‌پذیری‌ها و نقاط ضعف امنیتی هستند. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که سیستم‌عامل و برنامه‌های شما به طور منظم به‌روزرسانی می‌شوند.

۳. دانلود از منابع معتبر:

استفاده از منابع معتبر برای دانلود و نصب برنامه‌ها و فایل‌ها بر روی تلفن همراه از مواردی است که می‌تواند از آلوده شدن به بدافزار جلوگیری کند. فروشگاه‌های رسمی مانند Google Play Store و کافه بازاز برنامه‌ها را از نظر امنیتی بررسی می‌کنند و برنامه‌های مشکوک را حذف می‌کنند. همچنین از دانلود برنامه‌ها و فایل‌ها از منابع ناشناخته و ناامن نظیر گروه‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی یا سایت‌های متفرقه خودداری کنید.

۴. مراقبت از اطلاعات حساس:

از نگهداری اطلاعات حساس خود بدون دقت درتلفن همراه خود خودداری کنید. اطمینان حاصل کنید که برنامه‌هایی که اطلاعات حساس شما را دریافت می‌کنند، از لحاظ امنیتی مورد بررسی قرار گرفته و اطلاعات شما به طور مطمئن ذخیره می‌شوند.

 ۵. لینک‌های ناشناس را باز نکنید:

روی لینک‌های ناشناسی که در قالب پیامک و پیام‌های شبکه‌های اجتماعی ممکن است برای شما ارسال شود خودداری کنید. برخی از این لینک‌ها از شما در خواست می‌کنند تا اپلیکیشن‌های جعلی را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.

جمع بندی:

آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار یک تهدید جدی برای امنیت شخصی و اطلاعات حساس است. با اتخاذ راهکار‌های مناسب مانند استفاده از نرم‌افزار‌های آنتی‌ویروس، به‌روزرسانی منظم سیستم‌عامل و برنامه‌ها، دانلود از منابع معتبر و مراقبت از اطلاعات حساس و عدم کلیک بر روی لینک‌های ناشناس می‌توانید از آلوده شدن تلفن همراه خود به بدافزار جلوگیری کنید و امنیت خود را تقویت کنید.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است
  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • ۴۸۰ کودک بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی به چرخه آموزش برگشتند
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • حقیقتی که در برنامه المیرا شریفی‌مقدم فاش شد