Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه پرتاب ماهواره نور دشمنان نظام را ناامید کرد، گفت: سپاه در پیگیری اهداف راهبردی نظام یکه‌تاز است. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

ولی داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، شیوع ویروس کرونا در کشورمان و به تبع آن تعطیلی بسیاری از کسب و کارها و مشاغل را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: تسهیلات معیشتی کرونا ناکافی است و دولت با توجه به منابع مالی که در اختیار دارد می‌تواند کمک‌های بیشتری به اقشار مختلف جامعه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس بلاعوض شدن تسهیلات یک میلیون تومانی که برای بحران کرونا به خانواده‌ها تعلق می‌گیرد را پیشنهاد خوبی ارزیابی کرد و بیان داشت: به عقیده بنده تسهیلات کمکی و معیشتی بحران کرونا زمانی می‌تواند اثربخش باشد که پرداخت آن فقط به یک یا چند قشر خاص از جامعه متمرکز نشود.

داداشی با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از اقشار آسیب‌پذیر جامعه عضو کمیته امداد، بهزیستی و نهادهای حمایتی نیستند تصریح کرد: اگر قرار باشد ملاک اعطاء تسهیلات کمک معیشتی کرونا فقط اقشاری که در این بخش‌ها عضویت دارند باشد به سایر گروه‌هایی که خارج از نهاد کمیته امداد و بهزیستی هستند اجحاف می‌شود.

یک نماینده مجلس: حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در بحران کرونا افزایش یابدآیت الله علم‌الهدی: «قرارگاه مواسات خراسان رضوی» باید پناهگاهی برای اقشار آسیب‌پذیر باشدتهران| حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در بحران شیوع کرونا؛ بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان در پردیس توزیع شد

نماینده مردم آستارا در مجلس کمک عمومی دولت به مردم و افرادی که به واسطه شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده و کسب و کارشان تعطیل شده است را لازم و ضروری خواند و ابراز داشت: آمار سرپرستان خانوار و بانک اطلاعاتی آن در دست دولت است و می‌تواند بر اساس آن سطح حمایت خود از خانواده‌ها را افزایش دهد.

وی با تأکید بر اینکه موضوع افزایش تسهیلات معیشتی کرونا به کار کارشناسی نیاز دارد و باید با توجه به بودجه کشور و ظرفیت ذخیره مالی دولت انجام شود خاطرنشان کرد: امیدواریم با اثربخشی طرح‌های وزارت بهداشت و درمان و با همکاری آحاد مردم بحران شیوع کرونا در کشور مهار و وضعیت به حالت قبل برگردد. 

داداشی نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره سپاه در حقیقت دستاورد عظیم ملی و تحولی نوین در عرصه فضایی جهان اسلام محسوب می‌شود و نشان داد سپاه در پیگیری و تحقق اهداف راهبردی نظام و فرامین مقام معظم رهبری یکه‌تاز است.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی باید بدانند که این تازه شروع حرکت سربازان اسلام در حوزه فناوری فضایی است افزود: قطعاً در آینده، سربازان اسلام با دریافت خدمات فضایی از این ماهواره و با سایر پیشرفت‌های علمی دیگر بیش از پیش آن‌ها را ناامید خواهند کرد.

انتهای پیام/614

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نایب رئیس کمیسیون اصل اقشار آسیب پذیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال پر پرتاب فضایی ایران با ماهواره‌های طلوع ۳، ظفر ۲ و کوثر

رییس سازمان فضایی ایران گفت: به احتمال بسیار زیاد ماهواره‌های طلوع ۳، ظفر ۲، ماهواره کوثر و چندین ماهواره تحقیقاتی دیگر را در طول ۱۴۰۳ پرتاب خواهیم کرد. - اخبار ویژه نامه‌ها -

به گزارش خبرنگار فضا و نجوم خبرگزاری تسنیم، حسن سالاریه رئیس سازمان فضایی ایران با اشاره به برنامه‌های فضایی ایران در سال 1403 اظهار کرد: در سال 1403 تعداد زیادی از ماهواره‌های مخابراتی و تحقیقاتی در مقایسه با سال گذشته به فضا پرتاب خواهد شد.

سالاریه تصریح کرد: به احتمال بسیار زیاد ماهواره‌های طلوع 3، ظفر 2، ماهواره کوثر و چندین ماهواره تحقیقاتی دیگر را در طول 1403 پرتاب خواهیم کرد.

رئیس سازمان فضایی ایران از برنامه ایران برای پرتاب بلوک انتقال مداری در سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به قرار گرفتن نمونه دوم ماهواره پارس 1 در مسیر پرتاب گفت: نمونه اول ماهواره پارس 1 در مدار قرار گرفته و امروز تست‌های آن در حال انجام است.

ایران در آستانه پرتاب ماهواره از پایگاه فضایی چابهار

سالاریه گفت: اصلاحاتی برای ماهواره پارس 1 نیاز است که این اصلاحات را به نمونه دوم پارس 1 اعمال خواهیم کرد و این ماهواره در مسیر پرتاب قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موشک با سوخت موم شمع به مدار رفت
  • سال پر پرتاب فضایی ایران با ماهواره‌های طلوع ۳، ظفر ۲ و کوثر
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده