Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@00:14:40 GMT

افزایش ۳ برابری مصرف اینترنت در گلستان

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۱۹۴۷

افزایش ۳ برابری مصرف اینترنت در گلستان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد احمدی اظهارکرد: مصرف اینترنت مردم استان در مقایسه با پیش از دوران کرونا ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی در خصوص مشکلات سرعت اینترنت دانش آموزان و معلمان در کلاس‌های مجازی و آنلاین، گفت: این مشکلات لزوماً به خاطر پهنای باند و سرعت اینترنت نیست و به برخی از مسائل دیگر هم مرتبط است؛ مثلاً اگر تعداد افراد زیادی در یک ساعت خاص به یک سرور درخواست دهند، آن سرور اگر قابلیت پاسخگویی نداشته باشد با کندی سرعت مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان در ادامه با اشاره به اینکه دیگر شاهد شلوغی دفاتر پیشخوان خدمات دولت به خاطر ثبت‌نام سیم‌کارت نیستیم، گفت: برخی از شلوغی‌هایی که این روزها شاهد آن هستیم به خاطر مراجعه افراد برای دریافت کد بورسی است.

احمدی افزود: برای برطرف کردن این موضوع هم در سطح ملی و استانی به دنبال هماهنگی‌هایی هستیم تا تعداد مراکز دریافت کد بورس در گلستان را بیشتر کنیم.

کد خبر 4910567

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد احمدي گرگان اینترنت ویروس کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز شیوع کرونا ایلام کمک به نیازمندان قزوین شهرکرد ستاد مقابله با کرونا بیرجند گردشگری جهش تولید بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت:در راستای فاز نهم پروژه توسعه شبکه مخابرات، شبکه ارتباطی همراه با نصب و راه‌اندازی دکل مخابراتی و سایت پرسرعت جدید در چگارمان شهر قلعه خواجه اندیکا توسعه و تقویت شد.

رحیم فلاح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در ادامه اجرایی شدن عملیات پروژه فاز ۹ توسعه و تقویت شبکه ارتباطی همراه در راستای بهره‌مندی مشترکین از خدمات مطلوب و با کیفیت، افزایش پوشش آنتن دهی و رفع نقاط کور در مناطق مختلف، سایت پرسرعت همراه جدید در چگارمان شهر قلعه خواجه شهرستان اندیکا با تکنولوژی از نوع نسل ۲، ۳ و ۴ نصب و راه اندازی شد.

وی افزود: عملیات نصب و راه‌اندازی این سایت پرسرعت جدید همراه اول، با پیگیری و تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت سیار مخابرات منطقه خوزستان و پس از طراحی، مکان لابی و تأمین بستر زیرساخت شبکه و تجهیزات فنی با هدف تقویت و پایداری ارتباطات سیار در محله چگارمان شهر قلعه خواجه اجرایی شده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: با نصب و راه اندازی و وارد مدار شدن این سایت پرسرعت جدید به شبکه گسترده همراه اول، کانال‌های ترافیکی شبکه همراه اول افزایش یافت که ضمن رفع نقاط کور در محدوده اطراف این سایت باعث تقویت شبکه و پایداری ارتباطات سیار شده و مشترکین از خدمات با کیفیت و مطلوب و تبادل اطلاعات دیتایی با سرعت بالا بهره‌مند شدند.

کد خبر 750146

دیگر خبرها

  • نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت
  • ممنوعیت تیک‌تاک به «شکاف اینترنت» سرعت می‌بخشد
  • نتیجه آزمایش نسل ششم اینترنت در ژاپن: ۵۰۰ برابر سریع‌تر از ۵‌جی
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • ژاپن بر روی اینترنت نسل۶، ۵۰۰برابر سریع‌تر از نسل۵ کار می‌کند!
  • خیز ژاپن برای اینترنت نسل ۶، ۵۰۰ برابر سریع‌تر از نسل ۵!
  • دستاورد جدیدی که سرعت اینترنت را 20 برابر می‌کند!
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف
  • افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری
  • رایتل پرسرعت‌ترین سیم‌کارت کشور