Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، مسعود آقازیارتی افزود: تصادف این خودروها و گیرکردن سرنشینان در داخل خودروی سواری عصر یکشنبه ۷ اردیبهشت ۹۹ به آتش‌نشانی اعلام شد که ماموران ایستگاه شماره چهار بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این سانحه مینی‌بوس و پراید از قسمت جلو به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند و شدت حادثه به حدی بود که خودروی پراید به بیرون از جاده پرتاب و مچاله شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: آتش‌نشانان پس از اعزام به این محل، به ایمن‌سازی محل حادثه اقدام کردند و با قرار دادن علایم هشدار دهنده در جاده برای جلوگیری از تصادفات بعدی، عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.

آقازیارتی اظهار کرد: در این حادثه راننده و سرنشین خودروی پراید در داخل خودرو گرفتار شده بودند که نجاتگران ضمن قطع جریان برق خودروها، با استفاده از تجهیزات مخصوص امداد و نجات و ست هیدرولیک به بریدن قسمت‌هایی از اتاقک در هم پیچیده خودروی سواری اقدام کرده و راننده و سرنشین آن را که هر ۲ مرد بودند از داخل آن خارج کردند.

وی تصریح کرد: پس از خارج کردن راننده و سرنشین خودروی پراید، آنان تحویل عوامل اورژانس شدند که هر ۲ نفر به علت شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داده بودند و مرگ آنها از سوی عوامل اورژانس تایید شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک افزود: یکی از سرنشینان خودروی مینی‌بوس نیز که یک خانم مسن بود در این سانحه دچار مصدومیت شده بود که از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

آقازیارتی عنوان کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۶۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کنند.

کد خبر 505433 برچسب‌ها استان مرکزی حوادث ایران تصادف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی حوادث ایران تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان

محمدرضا بهرامی،مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم  با اشاره به جزئیات حادثه برخورد دو خودروی سواری کوئیک و سمند گفت: این حادثه که در کیلومتر ۳۳ جاده قدیم قم به اصفهان، روبروی کارخانه سیمان اتفاق افتاده و منجر به مصدومیت ۵ نفر و محبوس شدن یکی از مصدومین شده بود، از طریق اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر قم اعلام شد که بلافاصله نجاتگران پایگاه سلفچگان به محل حادثه اعزام شدند. 

وی افزود: نیرو‌های عملیاتی به محض رسیدن به محل وقوع حادثه اقدام به رهاسازی مصدوم محبوس شده در خودرو و تثبیت صحنه حادثه کردند.


بهرامی ادامه داد: عملیات امداد و نجات نجاتگران این پایگاه از ساعت ۱۹ و ۲۸ دقیقه روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه آغاز شد و در ساعت ۲۰ و ۳۳ دقیقه پایان یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت