Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:18:27 GMT

توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در ۱۰۰ واحد صنفی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۲۲۸۱

توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در ۱۰۰ واحد صنفی

رامین پهلوانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نظارت‌های ویژه ماه مبارک رمضان از یک هفته گذشته آغاز شده بر همین مبنا واحدهای عرضه کالاهای اساسی نظیر گوشت، برنج، شکر، روغن و… به طور ویژه مورد نظارت قرار گرفته است.

وی از ورود کالاهای اساسی توسط ستاد تنظیم بازار نظیر برنج، مرغ، شکر، گوشت یخ زده و روغن خبر داد و افزود: این اقلام به منظور توزیع در اختیار ۱۰۰ واحد صنفی خواربار قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت: ۱۲۴۴ تن برنج و یک هزار و ۲۴۴ تن شکر برای توزیع میان مردم استان در نظر گرفته شده است.

این مسئول تصریح کرد: طی روزهای اخیر شاهد افزایش خودسرانه برنج پاستانی و هندی بودیم در حالی که نباید این گونه باشد زیرا این برنج‌ها با چهار هزار و۲۰۰ تومانی خریداری شده و حق افزایش قیمت آن را ندارند.

وی عنوان کرد: در این راستا گشتهای مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و پلیس اماکن تشکیل شده و با افراد متخلف برخورد و پرونده‌های آنها به تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شود.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه ادامه داد: تاکنون ۲۵ پرونده تخلف گران فروشی برنج و شکر توسط گشتهای اتاق اصناف و بیش از ۱۵۰ پرونده توسط بازرسان سازمان صمت تشکیل شده است.

پهلوانی تعداد تیم‌های گشتی تا ۱۵ تیم اعلام وبیان کرد: مردم می‌توانند هرگونه موارد گران فروشی را از طریق سامانه ۱۲۴ و ۳۸۲۵۸۸۴۰ اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت با افراد متخلف برخورد شود.

کد خبر 4909060

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه مبارك رمضان پلیس اماکن کرمانشاه ویروس کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز ایلام شیوع کرونا کمک به نیازمندان قزوین شهرکرد ستاد مقابله با کرونا بیرجند گردشگری جهش تولید بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد گفت: پرونده واحد صنفی عرضه کننده مرغ گوشتی به اتهام گران فروشی به ارزش ۵۲۵ ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی مرکز استان رسیدگی شد.

عالمی نژاد افزود: شعبه باتوجه به مدارک و مستندات در پرونده، اتهام گران فروشی را محرز دانست و متهم را به پرداخت مبلغ پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی ادامه داد: بازرسان اتاق اصناف در بازرسی از بازار گوشت مشهد پرونده گران فروشی یک واحد صنفی عرضه کننده مرغ گوشتی را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی