Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@10:35:43 GMT

نیازمندان در ماه مبارک رمضان فراموش نشوند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۲۶۰۵

نیازمندان در ماه مبارک رمضان فراموش نشوند

آیت الله «علی خاتمی» با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دستگیری از نیازمندان در ماه مبارک رمضان، ادامه داد: از اینرو لازم است تا مردم در این ماه دست نیازمندان را بگیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا نیروهای جهادی و انقلابی به صورت خودجوش به نیازمندان کمک می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت الله علی خاتمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دستگیری از نیازمندان در ماه مبارک رمضان، ادامه داد: از اینرو لازم است تا مردم در این ماه دست نیازمندان را بگیرند.

 

نماینده ولی فقیه در استان بر ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی از نیازمندان تاکید کرد و گفت: از طریق این بانک اطلاعاتی، کمک رسانی ساماندهی می شود.

 

وی یکی از اولویت های دولت در این شرایط را کمک به مشاغل آسیب دیده از کرونا خواند و گفت: برخی از افراد به دلیل کرونا خانه نشین شده اند و نمی توانند ارزاق خانواده را تامین کنند بنابراین برنامه ریزی دولت باید کمک به این افراد باشد.

 

امام جمعه زنجان با یادآوری اینکه کارگران فصلی در این شرایط با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه هستند، گفت: لازم است تا در این ماه مبارک دست این افراد را گرفت و کمک حالشان بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه فضیلت های الهی است،ادامه داد: این ماه فرصت مناسبی برای دعای دفع بلای کروناست و باید برای بیماران کرونایی هم دعا کرد.

 

در ادامه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف تاکید کرد و گفت:این استان نسبت به سایر استان‌ها در این زمینه خوب عمل کرده است.

 

ناصر فغفوری با اشاره به اینکه محدودیت‌های زمانی در استان توسط واحدهای صنفی به خوبی عمل می‌شود، گفت: ولی باید بیشتر از این مورد توجه قرار گیرد و رعایت شود.

 

وی با یادآوری اینکه قیمت کالاها به خوبی رصد می‌شود و تنها قیمت حبوبات در استان زنجان افزایش یافته است که به زودی این هم رفع می‌شود، ادامه داد: طرح رزمایش همدلی و مهربانی در زنجان اجرا شد و شرکت ایران ترانسفو زنجان هزار و ۵۰۰ قلم کالا، هیئت رزمندگان استان هزار و قلم کالا بین نیازمندان توزیع شده است.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا امام جمعه زنجان ماه رمضان ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در شرایطی در دیدار برابر استقلال شکست خورد که در نیمه اول پیروز به رختکن رفته بود. ذوبی‌ها در نیمه دوم گل مساوی را دریافت کرد اما با این حال تا دقیقه 4+90 در آستانه کسب یک امتیاز قرار داشتند.

با این حال در نهایت استقلال در نهایت در لحظات پایانی بازی گل دوم را به ثمر رساند تا ذوب‌آهن دست خالی تهران را ترک کند. شاگردان ربیعی با این شکست ۳۳ امتیازی باقی ماندند و در رتبه نهم جدول قرار گرفتند.

نیما نکیسا، مدیرعامل ذوب‌آهن، پس از مسابقه در گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران اظهار داشت: من این بازی را بازی خیلی خوبی دیدم.‌ تماشاگران بازی لذت‌بخشی را دیدند. مبارک تیم استقلال باشد. خیلی زحمت کشیدند برای اینکه بتوانند خودشان را به قهرمانی نزدیک‌تر کنند. تیم من هم خیلی زحمت کشید و خیلی تلاش کرد. مهم این است که یک فوتبال قشنگ دیدیم.

نکیسا در پاسخ به سوالی درباره وضعیت دروازه‌بان‌ها در این بازی گفت: عالی. همه چیز عالی.

دیگر خبرها

  • نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال
  • نکیسا: بازیکنان ذوب آهن تلاش کردند/ این برد مبارک استقلالی‌ها
  • داوید دخیا و سیوهایی که هیچوقت فراموش نمی‌کنیم / فیلم
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان