Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@08:17:25 GMT

وزیربهداشت رژیم صهیونیستی استعفاداد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۲۶۵۷

وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی که خود هم به ویروس کرونا مبتلا شده بود و به تازگی بهبود یافته است اعلام کرد که دیگر قصد ندارد در این سمت فعالیت کند. ناطقان: به نقل از روسیا الیوم، وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که استعفای خود را به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم ابلاغ کرده است.

«یاکوف لیتزمن» گفت: پس از یک دهه فعالیت در وزارت بهداشت و اجرای راهبرد مقابله با بحران کرونا در اسرائیل و نیز مشارکت در تشکیل کابینه جدید، تصمیم گرفتم که برای دوره دیگری به وزارت بهداشت برنگردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استعفای وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی در حالی است که روند مبتلایان و جانباختگان کرونا در این رژیم همچنان سیر صعودی طی می‌کند.

شمار قربانیان کرونا در سرزمین‌های اشغالی به ۲۰۱ نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش، شمار مبتلایان کرونا در سرزمین‌های اشغالی هم با ثبت موارد ابتلای جدید به ۱۵ هزار و ۴۴۳ مورد افزایش یافت که وضعیت ۱۳۳ نفر از آنها وخیم اعلام شده است.
منبع: مهر برچسب ها: استعفا ، ناطقان ، کرونا ، بهبود

منبع: ناطقان

کلیدواژه: استعفا ناطقان کرونا بهبود بهداشت رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی

منابع خبری از شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی از سمت لبنان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،منابع خبری از شلیک دستکم 30 موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گفته منابع عبری، پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • تصاویری متفاوت از لحظاتی قبل از عملیات «وعده صادق»
  • شهادت ۳۴ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری
  • اشغالگران عامدانه آمبولانس را در غزه هدف قرار می دهند