Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:42:40 GMT

جاشوا: مبارزه بدون جمعیت سخت است

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۲۷۵۹

جاشوا: مبارزه بدون جمعیت سخت است

قهرمان بوکس سنگین‌وزن جهان گفت: مبارزه پشت درهای بسته و بدون حضور مردم سخت و دشوار است.

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از فارس، آنتونی جاشوا تاکید دارد او برای مبارزه با تایسون فیوری پشت درهای بسته آماده است چرا که او اعتقاد دارد این تنها فرصت او برای مبارزه است.

 

جاشوا قهرمان سنگین‌وزن بوکس در جهان محسوب می‌شود و این گمانه‌زنی وجود دارد که او و تایسون بتوانند در جشن وحدت سال 2020 همدیگر را ملاقات کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد مذاکراتی در این خصوص مطرح شده است.

 

جاشوا در این باره گفت: اگر ادی هارن گفته که این مبارزه با مدیریت کرده و این ملاقات پشت درهای بسته است، من می‌پذیرم. اگر آن را الان قبول نکنم فکر نمی‌کنم دوباره این فرصت به وجود بیاید. من مجبور هستم از این فرصت استفاده کنم.

 

جاشوا همچنین تأکید کرده با وجود پیامدهای مالی آشکار، باز هم می‌تواند کار خود را پشت درهای بسته از سر بگیرد.

 

پیش از این مطرح شده بود دیدار او با پولوف می‌تواند بدون هوادار برگزار شود اما این مبارزه لغو شد.

 

جاشوا یادآور شد: من هم مانند دیگر مردم جهان از نظر اقتصادی ضربه بزرگی خورده‌ام. البته من برای عشقی که به ورزش بوکس دارم مبارزه می‌کنم اما اوضاع اقتصادی این مشکل را برای من به وجود آورده حتی اگر مبلغ 5 دلار یا پوند هم مطرح باشد برگردم. من هیچ وقت آنقدر بزرگ نیستم که بتوانم درآمد داشته باشم.

 

این قهرمان سنگین‌وزن جهان خاطرنشان کرد: صددرصد من برای کمتر از 8 میلیون دلار مبارزه می‌کنم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا عدم حضور تماشاگر بر توانایی او در رینگ تاثیر می‌گذارد یا خیر، عنوان کرد: فکر می‌کنم همین طور باشد. وقتی شما مقابل 80 هزار نفر مبارزه می‌کنید دوست داشته باشید یا نه تاثیر زیادی روی روان و اعتماد به نفس شما می‌گذارد. من برای جمعیت مبارزه می‌کنم، بنابراین مبارزه بدون حضور مردم دشوار است اما یک برنده همیشه برنده است.

 

 قهرمان سنگین وزن و مدال آور طلای 2012 اعتراف کرد که مبارزه در یک مکان آرام و خالی دشوار خواهد بود.

بوکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوکس پشت درهای بسته سنگین وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین یوسفی عصر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: سرمایه انسانی مهمترین واساسی ترین منبع حیاتی هرکشوری است. رشد وپیشرفت درحوزه ای ازنیاز های جامعه مرهون موتورمحرکه ای به نام جوان است. رشداقتصادی بدون وجود نیروی جوان در عرصه کاروتولیدوفن آوری ممکن نیست.

وی ادامه داد: اقتدارنظامی وابهت بین اللمللی بدون جوان متعهدغیوردرعرصه دفاع وآماده رزم تحقق نمی یابدرشدعلمی وسایرمقوله هایی که هرجامعه برای بقا وحیات به آن نیازدارد بدون سرمایه انسانی آماده وبانشاط میسر نخواهد بود.

یوسفی افزود: متأسفانه از دهه هفتادتاکنون مسئولین وقت دراشتباهی بزرگ موضوع تهدیدنسل را دربرنامه های خود قرار دادند وبه جای مدیریت درست سرمایه جوان کشورآن را معضل دانسته والان پنجره جمعیتی کشور در حال بسته شدن است واز دغدغه‌ای همه دلسوزان آینده کشوربحث رشد جمعیتی است. رهبر عزیزدر این رابطه ضمن عذر خواهی ازخدا ومردم ادامه این روند را غلط دانستند ودر توصیه‌های مکرر خود مسئولین وآحاد مردم بخصوص نخبگان وخواص رامتوجه خطربزرگ کاهش نسل نمودند.درمورد فرمایشات ارائه شده در خصوص ازدواج، تکثیر نسل و پیری جمعیت، مسئولین ونخبگان نظام اسلامی وظایف متعددی برعهده دارند.

یوسفی گفت: حل معضل پیری جمعیت وافزایش نسل، نیازمندهمکاری وتلاش همگانی همه آحاد جامعه، به ویژه مسئولین ونخبگان نظام اسلامی است.بااتخاذرویکردی جامع و چندجانبه، وبااستفاده ازابزارها و روش‌های مختلف، می‌توان به تدریج شاهدبهبود وضعیت ازدواج و فرزندآوری درکشورو ارتقای سلامت و پویایی جامعه بود.

کد خبر 6088187

دیگر خبرها

  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!