Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل رنجبر رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، با بیان اینکه تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست، گفت: با شیوع ویروس کرونا وتعطیلی طولانی مدت مدارس نجم الدین طاهری معلم فداکار و دلسوز روستای کَرآباد سروآباد به دانش آموزان با نیاز‌های ویژه که امکانات استفاده از آموزش‌های مجازی را ندارند در خانه آموزش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر گفت: با توجه به ایجاد وقفه تحصیلی و در راستای جبران عقب افتادگی درسی، این معلم خلاق با حضور در منزل دانش آموزان ودر راستای تحقق شعار آموزش تعطیل شدنی نیست فرآیند آموزش ویادگیری را در راستای ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی ادامه می‌دهد.

او افزود: شیوه آموزش مجازی راهی برای شکست کرونا توسط دانش‌آموزان و معلمان است، اما ارائه آموزش‌های مجازی و از راه دور به دانش‌آموزان مستلزم فراهم شدن زیرساخت‌ها است ودر حال حاضر بسیاری از دانش‌آموزان مناطق روستایی از این امکان محروم هستند.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان ادامه داد: از آنجائیکه شخصیت افراد در دوران کودکی شکل می‌گیرد و رفتار معلم می‌تواند در بهبود روند آن تاثیر بسزایی داشته باشد، فداکاری و ایثار این معلمان می‌تواند علاوه بر سواد خواندن و نوشتن سواد ایثار را نیز به آنان بیاموزد.

رنجبر بیان داشت: خانه بهترین و امن‌ترین مکان برای مصون ماندن در مقابل این ویروس می‌باشد، پس در خانه بمانیم تا محافظ سلامتی خود و خانواده باشیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۲۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با خانم معلم نخبه پژوهشی دامغانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ خانم سمیعی نسب که فرزند شهید فرهنگی احمد سمیعی نسب است ،  در تدریس ایده‌های خاصی برای آموزش و یادگیری بیشتر دانش آموزان به کار گرفته است
این معلم علاوه بر آموزش و تربیت دانش آموزان ،  ۴ عنوان کتاب هم به رشته تحریر درآورده و در جشنواره ملی شهید پیشرفت به عنوان نخبه علمی رتبه دوم را کسب کرده است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • امسال ۱۰۵ هزار معلم جذب آموزش وپرورش می‌شوند
  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • آشنایی با خانم معلم نخبه پژوهشی دامغانی
  • اهدای ویلچر به خانه سالمندان توسط دانش‌آموزان مدرسه سمای سبز لاهیجان