Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به راه‌اندازی ۱۳ آشپزخانه پخت غذای گرم در استان گفت: بنا داریم تا پایان ماه رمضان ۴۰۰ هزار غذای گرم بین نیازمندان مناطق محروم استان توزیع کنیم. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

جاسم محمدی فارسانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: از ابتدای  شیوع ویروس کرونا در استان کمیته امداد امام خمینی(ره)  11هزار خانوار که شرایط اضافه شدن به خانواده کمیته امداد را دارند و به دلیل ویروس کرونا دچار آسیب شدند را شناسایی کرد تا بتوانند از خدمات کمیته امداد استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم خدمات غیرحضوری، سامانه‌ای جهت ارائه خدمات به مددجویان به صورت آنلاین ارائه می‌شود و همچنین برای پنج هزار و 250 خانوار تحت پوشش کمیته امداد که بیماری زمینه‌ای دارند قبل از عید پک‌های لوازم بهداشتی توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد لرستان عنوان کرد: مبالغی برای خانوارهای کارگران فصلی به حساب سرپرستان خانوار واریز شده و همچنین با پیگیری‌های انجام شده اعتباری از طریق بنیاد مستضعفان گرفته شده که به حساب کارگران فصلی و کسبه‌‍ای  که به دلیل ویروس کرونا دچار آسیب شده‌اند واریز خواهد شد.

وی در رابطه با اقدامات کمیته امداد در ماه مبارک رمضان بیان کرد: با توجه به رزمایش همدلی و کمک مومنانه از طرف مقام معظم رهبری یکی از اقدامات انجام شده در مجموعه کمیته امداد بحث اطعام و افطاری در دستور کار است که در همین راستا در سطح استان 13 آشپزخانه با نظارت علوم پزشکی برای پخت غذا راه‌اندازی شده که بنا داریم تا پایان ماه مبارک رمضان حدود 400 هزار پرس غذای گرم بسته بندی و بین نیازمندان مناظق محروم توزیع کنیم.

حضور "نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان" در توزیع غذا بین نیازمندان +تصاویرتوزیع 3 میلیون و 500 هزار بسته غذایی در رزمایش مومنانه توسط سپاهآخرین اخبار کرونا در کردستان| توزیع 6 هزار پرس غذا و سبد کالا در بین نیازمندان

انتهای پیام/645/ح

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین نیازمندان ویروس کرونا کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟

به گزارش صدای ایران از ایسنا،حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت