Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدجواد ابراهیمی» آزادکار تیم ملی کشتی در وزن ۹۲ کیلوگرم روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: هم اکنون با برنامه‌هایی که از کادر فنی دریافت می‌کنم در شیرگاه مشغول تمرین کردن هستم و در این مورد با «عباس حاج کناری» مربی تیم ملی در تماس هستم. بیشتر تمرینات را در منزل پیگیری می‌کنم و بعضی اوقات نیز با یکی از دوستان با رعایت شرایط بهداشتی و ایمنی در یک سالن، تمرین کشتی انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد برنامه‌هایش در سال جدید گفت: فعلا در وزن ۹۲ کیلوگرم حضور دارم و منتظر برنامه‌های اتحادیه جهانی در سال جدید هستم تا اگر رقابت‌های جهانی برگزار شود، برای شرکت در این مسابقات تلاش کنم.

دارنده مدال قهرمانی آسیا افزود: اگر رقابت‌های جهانی برگزار نشود، با توجه به اینکه المپیک یکسال به تعویق افتاده است و فرصت خوبی وجود دارد در صورت موافقت کادر فنی به وزن ۹۷ کیلوگرم خواهم رفت تا شانس خود را برای حضور در المپیک توکیو امتحان کنم.

وی در مورد عملکرد خود در سال گذشته گفت: به مدت یکسال سختی‌های زیادی کشیدم تا طبق فرآیند انتخابی تیم‌های ملی بتوانم در رقابت‌های جهانی شرکت کنم اما در حالی که در رقابت‌های انتخابی عنوان نخست را بدست آوردم و در ۲ تورنمنت نیز عملکرد خوبی داشتم و حتی حریف داخلی خود را نیز مغلوب کردم اما به رقابت‌های جهانی اعزام نشدم.

ابراهیمی تصریح کرد: در حال حاضر شرایط تغییر کرده و دوباره روحیه و انگیزه لازم را بدست آوردم و توانستم در رقابت‌های آسیایی هند نیز عملکرد خوبی داشته باشم و به مدال طلا برسم.

قهرمان جوانان جهان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که هرچه زودتر، شرایط به حالت عادی بازگردد و بتوانیم ویروس کرونا را شکست دهیم، اما در شرایط فعلی باید موارد بهداشتی و نکات ایمنی را رعایت کنیم.

منبع: فدراسیون کشتی برچسب‌ها کشتی کشتی آزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی کشتی آزاد کشتی کشتی آزاد رقابت های جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در سید اول جام جهانی فوتسال

مسابقات جام جهانی فوتسال در شهریور ماه در ازبکستان انجام خواهد شد و با پیروزی تیم افغانستان در آخرین بازی خود مقابل قزاقستان، تکلیف بیست و چهار تیم صعود کننده به این رقابت‌ها مشخص شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ایران که امروز دیدار فینال را با تایلند برگزار خواهد کرد در سید یک این رقابت‌ها قرار دارد. سیدبندی قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان نیز به شرح زیر است:

سید یک: ازبکستان- برزیل- اسپانیا - آرژانتین - پرتغال و ایران

سید دو: قزاقستان - پاراگوئه - اوکراین - مراکش - تایلند و پاناما

سید سه: کاستاریکا - گواتمالا - ونزوئلا - نیوزیلند - کوبا و لیبی

سید چهار: افغانستان - آنگولا - کرواسی - فرانسه - هلند و تاجیکستان

قرعه‌کشی جام جهانی ۶ خردادماه در شهر سمرقند ازبکستان برگزار خواهد شد و آغاز مسابقات نیز از شهریورماه خواهد بود

دیگر خبرها

  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال