Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@18:09:46 GMT

جریان ۱۰میلیون ولتی برق چوپان را کشت

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۳۶۰۰

جریان ۱۰میلیون ولتی برق چوپان را کشت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمد حیدری گفت : جوان لردگانی که برای چرای گوسفندان به کوه رفته بود در اثر برخوردصاعقه جان خود را از دست داد.

رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این حادثه حوالی عصر روز گذشته ۷ اردیبهشت اتفاق افتاده است، گفت: عصر دیروز صاعقه با چوپانی از اهالی شهر آلونی از توابع شهرستان خانمیرزا برخورد و منجر به مرگ چوپان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی این حادثه همراهان فرد مصدوم را به پایین کوه انتقال داده بودند و با توجه به اینکه مصدوم فاقد علائم حیاتی بود با این وجود اقدامات درمانی و احیای قلبی ریوی صورت گرفت و متاسفانه نتیجه‌ای نداشته است.

دکتر حیدری، یادگیری اقدامات حیاتی برای مواقع اضطراری را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در مواقعی که آب و هوا نامساعد است و احتمال رعد و برق وجود دارد تنها از منزل خارج نشوید و تا حد امکان در ارتفاعات حضور پیدا نکنید.

وی با بیان اینکه اولین کار در مواجهه با فردی که دچار صاعقه زدگی شده است بررسی و حفظ ایمنی محیط است، گفت: فرد کمک‌کننده باید مواظب باشد که به خودش آسیب جدیدی وارد نشود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برق مرگ چوپان صاعقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان است

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌ کل هواشناسی کردستان گفت: از فردا (سه‌شنبه‌ شب) تا روز شنبه هفته آینده، انتظار می‌رود بارش‌های رگباری بهاره همراه با وقوع تگرگ و صاعقه به‌ ویژه در نیمه غربی و جنوبی استان اتفاق بیفتد.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: از سه‌شنبه شب تا روز شنبه هفته آینده با توجه به پیش‌بینی شرایط مناسب برای رشد ابرهای همرفتی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و عصر، انتظار می‌رود بارش‌های رگباری بهاره همراه با وقوع تگرگ و صاعقه به‌خصوص در نیمه غربی و جنوبی استان اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه در محدوده هشدار سطح نارنجی است، افزود: اوج فعالیت سامانه بارشی برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری پیش‌بینی شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان خاطرنشان کرد: رگبار باران، صاعقه، تگرگ، آب‌گرفتگی موقت معابر داخل شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، امکان ریزش کوه و رانش زمین در مناطق مستعد از جمله مخاطرات احتمالی این سامانه است.

پناهی اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته قاملو با دمای منفی یک درجه، سردترین نقطه و سلین نیز با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان بودند و دمای شهر سنندج مرکز کردستان نیز بین هفت و بیست‌وهشت درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

کد خبر 749085

دیگر خبرها

  • ۱۰میلیون قطعه جوجه‌ریزی در لرستان/ صادرات مرغ افزایش می‌یابد
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • حرف‌های چوپان ایرانی که می‌خواست شاه شود!
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • ۷ موجود زنده‌ای که می‌توانند سیارۀ ما را نجات دهند
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای کردستان
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان است
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین