Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک ایتالیایی PSG به دفاع از تصمیم خود و هم تیمی‌هایش برای حضور در پارک دو پرنس پرداخت.

طرفداری- مارکو وراتی ضمن اشاره به رویای خود برای قهرمانی در لیگ قهرمانان، تاکید کرد که هدف اصلی او و هم تیمی‌هایش از حضور در پاری سن ژرمن اقتصادی نیست.

به گزارش سایت گل، از زمان روی کار آمدن گروه سرمایه گذاری قطری در سال 2011، پاری سن ژرمن صدها میلیون صرف بنا کردن تیمی قدرتمند کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تزریق پول باعث شد امثال نیمار و کیلیان ام باپه به پارک دو پرنس نقل مکان کنند و شش مورد از هفت قهرمانی اخیر لیگ فرانسه هم متعلق به PSG باشد ولی موفقیت در عرصه اروپایی همچنان دست نیافتنی به نظر می‌رسد. در این شرایط وراتی این ادعا که بازیکنان پاری سن ژرمن صرفا برای پول بیشتر در این تیم حضور دارند را رد می‌کند.

در ابتدای حضورم در اینجا و حتی حالا خیلی از بازیکنان به من می‌گویند: «خواهش می‌کنم با رییس صحبت کن. من می‌خواهم به آنجا بیایم و بازی کنم.» پاری سن ژرمن به یکی از هفت-هشت تیم برتر دنیا تبدیل شده است. به همین خاطر است که خیلی از بازیکنان که من برخی از آن‌ها را نمی‌شناسم، خواهان بازی کردن برای این تیم هستند. برخی می‌گویند ما برای پول در PSG بازی می‌کنیم ولی این طور نیست. اگر این طور بود، چین را انتخاب می‌کردند. وقتی بازیکنی پاری سن ژرمن را انتخاب می‌کند، پروژه‌ای را انتخاب می‌کند که شاید روزی به قهرمانی در لیگ قهرمانان برسد. در این شهر، این جام پنج برابر بیشتر از هر جای دیگری ارزش خواهد داشت. 

او مقداری هم از سختی‌های بازی کردن در پاریس گفت.

شرایط در پاریس خیلی سخت است چون به محض این که یک باخت تجربه می‌کنیم، بدبینی‌ها زیاد می‌شود. حقیقت این است که در لیگ به بردن عادت کرده‌ایم و طی هفت سال گذشته به پیروزی‌های زیادی دست یافته‌ایم. ما تمامی جام‌های ممکن در فرانسه را کسب کرده‌ایم و به همین خاطر همیشه امیدواری زیادی در مورد لیگ قهرمانان وجود دارد. ولی لیگ قهرمانان همیشه رقابت سختی است که همواره در آن نیازمند برخورداری از اعتماد به نفس برای بازی کردن مقابل قوی‌ترین بازیکنان و تیم‌های اروپا هستید، به ویژه پس از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی که همه قدرت‌ها دور هم جمع می‌شوند. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند

به گزارش "ورزش سه"، حالا که امباپه هفتمین قهرمانی لیگ یک دوران حرفه‌ای خود را برده (6 تای آنها به‌عنوان بازیکن PSG، پس از قهرمانی با موناکو در سال 2017)، سه تاریخ (البته سومی بسته به اتفاقات دو تاریخ دیگر دارد) سرنوشت‌ساز را قبل از پوشیدن پیراهن رئال مادرید پیش رو دارد.

اینکه چگونه امباپه در تاریخ پاری سن ژرمن به یاد خواهد ماند، به این تاریخ‌ها بستگی دارد. اگرچه او برای همیشه برای هواداران تیم پاریسی یک اسطوره خواهد بود، اما اینکه او بتواند ماموریت نیمه تمامش یعنی قهرمانی با پی اس جی در لیگ قهرمانان را به سرانجام برساند، می‌تواند نام او را ماندگارتر کند. عنوانی که در فرانسه فقط مارسی در 1993 کسب کرده و پاریس در سال 2020 به آن نزدیک شد ولی فینال را به بایرن باخت. 

امباپه 14 عنوان قهرمانی با پیراهن پاری سن ژرمن و یک جام جهانی و یک لیگ ملت‌ها با فرانسه به دست آورده است.

 سه تاریخی که سرنوشت امباپه را تعیین می‌کنند، اول و هفتم ژوئن (12 و 18 اردیبهشت) دو بازی رفت و برگشت برابر دورتموند و فینال احتمالی اول ژوئن (12 خرداد) خواهد بود. پاریس اگر از سد دورتموند بگذرد، در ومبلی فینال را برابر برنده بازی بایرن-رئال برگزار خواهد کرد و رویای امباپه وداع با پاریس با جام قهرمانی چمیونزلیگ است. به آن خواهد رسید؟

دیگر خبرها

  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد