Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر دومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین، برنامه و زمان‌بندی دومین دوره این جایزه را در دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی‌تکنیک تهران) تشریح کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بهروز کریمی، دبیر جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین گفت: با جلسات هم‌اندیشی که کمیته اجرایی برای برگزاری دومین دوره این جایزه داشت به این جمع‌بندی رسیدیم که با توجه به شیوع ویروس کرونا و وجود شرایط خاص در کشور، زمانبندی برگزاری دومین دوره جایزه را از مهر ۹۹ به اسفند ۹۹ منتقل کنیم که با توجه به مشخص‌تر شدن وضعیت، متعاقبا زمان دقیق آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود : از ویژگی‌های دومین دوره جایزه، تاکید بر فعال کردن سایر بخش‌ها از جمله نمایشگاه، فعال شدن سطوح سه ستاره و چهارستاره تقدیرنامه و برنامه‌هایی در جهت توانمندسازی ارزیابان است. بهره‌گیری از تجربیات دوره گذشته و نیز تکیه بر نقش پررنگ کمیته علمی برای بسط مدل در سایر رشته‌های مرتبط از جمله اهداف این دوره خواهد بود.

دبیر جایزه عنوان کرد: برنامه‌های آتی در خصوص فراخوان شرکت‌کنندگان در بخش‌های مختلف جایزه و نیز تربیت ارزیاب‌ها از طریق تارنمای این جایزه در دسترس قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در اولین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین در مهرماه ۱۳۹۸، تعداد ۲۰ شرکت حضور داشتند که چهار شرکت تقدیرنامه و ۱۲ شرکت موفق به دریافت گواهینامه شدند. نگاه ویژه این جایزه، پیوند موثر بین استارت‌آپ‌ها و صنعت بوده است که با مشارکت ۴۲ استارت‌آپ و انتخاب ۶ استارت‌آپ برتر در نخستین دوره جایزه نمود داشته است.

انتهای پیام/۴۱۱۸/

منبع: آنا

کلیدواژه: صنعت دانشگاه صنعتی امیرکبیر لجستیک استارت آپ جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین دومین دوره جایزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد

مسلم فلاح زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: تأمین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.
 
وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است. 
 
فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
 
وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان