Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@10:06:51 GMT

نحوه ساخت و درست کردن پاکت نامه + چاپ و نمونه

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۳۸۸۱

نحوه ساخت و درست کردن پاکت نامه + چاپ و نمونه

درست کردن یک پاکت نامه با طرح و رنگ‌های مختلف یکی از کارهای جذابی است که اگر ترفندهای آن را بدانیم در مدت زمان کوتاهی آماده شده و حس لذت بخشی را برایمان به وجود می‌آورد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چاپ آقا، گرچه پاکت نامه‌ها را می‌توان هم با خرید و هم با درست کردن دستی تهیه کرد اما در این میان فرقی که وجود دارد این است که اگر خودمان آن را درست کنیم می‌توانیم در نهایت یک پاکت جذاب مطابق با سلیقه خود داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از این رو ما در این متن نحوه درست کردن یک پاکت نامه ساده و پاکت نامه فانتزی را توضیح داده و سپس سایزهای مختلفی از پاکت نامه های موجود در بازار و قیمت و چاپ آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

آموزش ساخت و درست کردن پاکت نامه ساده

پاکت های نامه را به روش‌های مختلفی همراه با چسب و یا بدون چسب که اصطلاحا به آن ساخت پاکت نامه به روش اوریگامی گفته می‌شود می‌توان درست کرد. به بیان دیگر می‌توان گفت که محدودیتی در انتخاب طرح و رنگ‌های مورد علاقه و تزئینات خاص در ساخت دستی یک پاکت نامه برایمان وجود نخواهد داشت. ما در این مقاله یکی از سریع‌ترین روش‌های درست کردن پاکت نامه را مرحله به مرحله توضیح می‌دهیم.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید پس از انتخاب یک کاغذ در رنگ و طرح دلخواه خود، یک کاغذ یا مقوای دیگری به شکل مستطیل اما کوچکتر از پاکت را همانند تصویر شماره یک به عنوان ابزار کمک‌کننده برای تا کردن در وسط پاکت قرار می‌دهیم. سپس مانند تصویر شماره دو و سه از هر چهار گوشه پاکت به سمت مرکز آن به صورت مثلثی تا می‌کنیم تا خط تای طول و عرض یک مستطیل در پاکت تا ایجاد شود.

پس از آن مثلث‌هایی که با تاخوردن کاغذ در چهار طرف ایجاد شده است را با قیچی برش می‌زنیم. پاکت ما در اینجا به صورت مستطیل است بنابراین یکی از طول‌های مستطیل را به عنوان لبه پایین پاکت در نظر گرفته و به سمت مرکز تا می‌کنیم پس از آن دو گوشه روبه‌روی هم یعنی عرض‌های پاکت را مجددا به سمت مرکز تا می‌زنیم. در این حالت همان‌طور که در تصویر پنجم مشاهده می‌کنید یک بخش اضافی از لبه پایینی پاکت به شکل یک مثلث اضافه دیده می‌شود که می‌بایست آن را با قیچی ببریم.

در پایان نیز می‌بایست مجددا چهار طرف پاکت را باز کرده و این بار ابتدا دو عرض آن را با چسب به هم چسبانده و در نهایت لبه پایینی پاکت را هم با چسب بر روی دو طرف پاکت قرار دهیم. در این حالت همانند تصویر آخر پاکت شما به راحتی آماده می‌شود.

از این مرحله به بعد می‌توانید متناسب با سلیقه خود از تزئینات متفاوت برای پاکت استفاده کنید.

توجه داشته باشید که همین روش را برای پاکت مربعی نیز می‌توان اجرا کرد با این تفاوت که کاغذ وسط به عنوان کمک‌کننده خط تا می‌بایست مربع باشد.

پاکت نامه زیبا و فانتزی

به طور کلی پاکت ها دارای ابعاد، جنس، طرح و رنگ‌های مختلفی هستند. این گوناگونی طیف وسیعی از تنوع و زیبایی را برای پاکت نامه ها ایجاد کرده و نیاز سلایق مختلف را برآورده می‌کند. در این میان ممکن است برخی مواقع بخواهیم پاکتی که از آن استفاده می‌کنیم کمی متفاوت‌تر به نظر رسد. پاکت نامه های فانتزی دقیقا همان موردی هستند که به دنبال آن هستیم.

تفاوت این پاکت ها با پاکت های ساده در جنس، طرح و رنگ‌های خاص‌تر است. همچنین در بسیاری از موارد ممکن است که برش آن‌ها به صورت ساده چهارگوش نبوده و متناسب با طرح موبوطه برش‌های زیبایی را داشته باشند.

سایز پاکت نامه

پاکت های نامه در سایزهای مختلفی وجود دارند اما اگر بخواهیم رایج‌ترین آن‌ها را بیان کنیم می‌توانیم به A۴، A۵ و سایز ملخی که همان ابعاد پاکت اداری است اشاره کنیم. هر یک از این ابعاد متناسب با کاربردهای متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

البته در برخی از پاکت ها به خصوص پاکت نامه های فانتزی این ابعاد متغیر بوده و متناسب با طرح و کاربرد تهیه می‌شوند.

قیمت و چاپ پاکت نامه در چاپ آقا

چاپ آقا به عنوان یک مجموعه موفق و پیشرو در زمینه چاپ و طراحی پاکت‌ نامه و دیگر محصولات چاپی به صورت آنلاین همواره به دنبال ارائه با کیفیت‌ترین محصولات توام با سهولت در ثبت سفارش آن‌ها بوده است. از این رو این مجموعه در وب سایت www.chapagha.com برای مشتریان عزیز، بستری را فراهم نموده است که به صورت آنلاین، در هر مکان و زمانی بتوانند سفارش خود را ثبت کرده و در آدرس مورد نظر تحویل بگیرند.

حال در این میان آنچه برای این مجموعه حائز اهمیت است چاپ بهترین و باکیفیت‌ترین پاکت نامه ها همراه با قیمت مناسب است. به طور کلی عوامل مختلفی برای یک پاکت نامه وجود دارد که می‌تواند بر روی قیمت آن تاثیر بگذارد. از جمله آن‌ها می‌توان به جنس و گرماژ کاغذ، نحوه برش آن، چسب درب پاکت و تیراژ  چاپی آن اشاره کرد.

با این تفاسیر مجموعه چاپ آقا یا با برخورداری از نیروهای متخصص، سیستم هوشمند ثبت سفارش آنلاین و مجهزترین دستگاه‌های چاپی افست و دیجیتال مفتخر است که با کیفیت‌ترین پاکت نامه ها را همراه با مواد اولیه مرغوب و قیمت مناسب به تمامی مشتریان در سراسر کشور ارائه می‌دهد.

جهت مشاهده محصولات چاپی این مجموعه و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید به سایت www.chapagha.com مراجعه نموده و یا با شماره ۴۱۹۱۵-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چاپ آقا پاکت نامه طرح و رنگ یک پاکت نامه پاکت نامه ها درست کردن چاپ آقا پاکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری میان کمیته امداد، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و حسین انواری نماینده خیر نیکوکار، به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه ۵۴ کلاس درسی در مناطق محروم پنج استان کشور شامل آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، کرمان و هرمزگان احداث و تکمیل خواهد شد.

ساخت ۱۲ کلاس درس در هنرستان مهندس علاقبندان استان آذربایجان غربی، ۶ کلاس درس در هنرستان دخترانه سردار شهید سلیمانی اصفهان، ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی امیرکبیر خوزستان ،۱۲ کلاس درس در هنرستان شهید مغفوری کرمان و ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی تخت در استان هرمزگان در قالب این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

مبلغ در نظر گرفته شده برای احداث این پروژه‌های آموزشی ۳۵۵ هزار میلیون ریال است که نیمی از این مبلغ از سوی کمیته امداد توسط فرد خیر تامین می‌شود.

کد خبر 6092486

دیگر خبرها

  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • سمپاشی دقیق‌تر و کم هزینه‌تر با پهپاد کشاورزی ایران ساخت
  • نحوه ساخت کاردستی با بطری پلاستیکی و مواد دور ریختنی (فیلم)
  • نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)
  • نحوه ساخت یک ابزار ساده و کارآمد برای تیز کردن چاقو در خانه (فیلم)
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • نحوه ساخت لیفتراک در کارخانه + فیلم
  • ساخت تراشه‌ای با قابلیت اندازه‌گیری ویتامین C و D