Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@13:38:39 GMT

انفاق به همنوع از جنس کمک مؤمنانه از دل محرومیت

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۳۹۳۳

انفاق به همنوع از جنس کمک مؤمنانه از دل محرومیت

فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت زینب (س) سمنان گفت: بانوان بسیجی پایگاه حضرت سکینه(س) از پایگاه های منطقه محروم سمنان در قالب ۱۵۰ حقله صالحین، با جمع آوری ۱۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی و توزیع ۳۵ بسته معیشتی بیشترین سهم را در کمک مؤمنانه داشتند در این حوزه داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از طنین یاس،زهرا فخار فرمانده حوزه حضرت زینب (س) سمنان گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان امسال بسیجیان حوزه حضرت زینب (س) سمنان همچون همیشه در لبیک به رهبرشان به میدان آمدند و در این راه و در اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: حوزه حضرت زینب (س) سمنان ۱۲ پایگاه مقاومت بسیج را در این شهرستان در زیرمجموعه خود دارد که در این پایگاه ها ۱۴۰ حلقه صالحین فعال هستند.
فرمانده حوزه حضرت زینب (س) افزود: ۶۰ حلقه از مجموعه ۱۵۰ حلقه صالحین تنها در یک پایگاه بسیج مقاومت به نام پایگاه بسیج حضرت سکینه (س) سمنان فعالیت می کنند.

فخار عنوان کرد: بسیجیان پایگاه حضرت سکینه (س) تحت مدیریت و فرماندهی فرمانده این پایگاه مقاومت فعالیت های گوناگون و متعددی را برای مقابله با کرونا انجام داده اند که از جمله آنها دوخت ماسک، دوخت لباس بیمارستانی ویژه بیماران مبتلا به کرونا، تهیه و بسته بندی سبد های غذایی و معیشتی و ... بوده است.

وی گفت: پایگاه بسیج حضرت سکینه (س) با توجه به قرار گرفتن در یکی از نقاط محروم این شهرستان اما برخوردار از بسیجیانی پای کار و فعال دارد که در کارهای گوناگون جهادی همواره پیشگام هستند و اینبار نیز این پیشگامی را در اجرای رزمایش کمک مومنانه به تصویر کشیدند.
فرمانده حوزه مقاومت حضرت زینب (س) سمنان گفت: بیش از ۱۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی با کمک بسیجیان پایگاه بسیج حضرت سکینه (س) سمنان جمع آوری شد که با این کمک های نقدی و غیرنقدی در مجموع ۳۵ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۳۰۰ هزار تومان آماده شد.

فخار عنوان کرد: این بسته های معیشتی در بین افراد آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا توزیع شده است.
وی بیان کرد: پایگاه های بسیج مقاومت زیر مجموعه حوزه حضرت زینب (س) در حد بضاعت و توان خود در مرحله نخست اجرای رزمایش کمک مومنانه که در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار شد،مشارکت و همراهی خوبی را از خود نشان دادند و به حول و قوه الهی خود را آماده گام دوم اجرای این رزمایش در میلاد امام حسن مجتبی (ع) می کنند.



انتهای پیام/ا

منبع: دانا

کلیدواژه: حوزه حضرت زینب فرمانده حوزه پایگاه بسیج حضرت سکینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش

در آیین گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس، شال و بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اعطا شد.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، در آیین گرامی‌داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس و با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای ارتش، شال و بازوبند پهلوانی به امیر دریادار فرهاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.   در این مراسم همچنین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان و سرهنگ خلبان اردشیر مقدم جانشین فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی نیز شال و بازوبند پهلوانی دریافت کردند.   امیر خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی در این مراسم، از شهدا به عنوان پهلوانان واقعی این آب و خاک یاد کرد که امروز کشور در سایه امنیت حاصل از رشادت و خون مطهر آنان بستری برای آرامش مردم است.   وی همچنین از همه رزمندگان غیور سپاه و ارتش و نیروی انتظامی نیز به عنوان دلاورانی یاد کرد که با مجاهدت و تأسی به شهدا، همواره دشمن را ناکام گذارده و امنیت ایران را تضمین کرده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان