Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا صادقی اظهارکرد: این کوره‌ها که از سوی بازرسان اداره محیط زیست بخشداری و کلانتری بخش قلعه نو کشف شده بود، به دستور مقام قضایی تخریب شد.

صادقی گفت: این کوره‌های زغال سوزی ازسوی اتباع بیگانه و به‌صورت غیرمجاز در این منطقه شکل گرفته بودند و فعالیت داشتند.

وی افزود: این کوره‌ها با انتشار مستقیم دود و گازهای سمی در روستاها و مناطق مسکونی جنوب تهران موجب آلودگی هوا در سطح این منطقه شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی بیان کرد: حفر کوره‌ها در اراضی ملی و کشاورزی علاوه بر تصرف و تغییر کاربری موجب تخریب شدید محیط زیست می‌شود، مقابله با کوره‌های زغال سوزی نیازمند کمک سایر دستگاه‌ها از جمله اداره جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و بخشداری‌ها و دهیاری‌هاست.

بخشدار قلعه نو اضافه کرد: تخریب تمامی کوره‌ها با دستور مستقیم مراجع قضایی و همکاری فرمانداری شهرستان ری انجام شده ‌است.

کد خبر 505497 برچسب‌ها تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تهران استان تهران کوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار داورزن گفت: بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب روز شنبه راه روستای ساروق این شهرستان را مسدود و با تخریب پل جاده روستای بهانگر، مسیر ارتباطی این روستا را نیز قطع کرده بود.   مهدی بهادری افزود: با فروکش کردن آب رودخانه و با تلاش راهداران، راه روستای ساروق باز و برای اهالی روستای بهانگر نیز مسیر جایگزین تعیین شد تا در روز‌های آینده با مرمت پل تخریب شده، مجددا راه ارتباطی این روستا سامان بگیرد.   وی، یکی از مشکلات ناشی از بروز سیلاب را گل و لای رها شده بر روی بزرگراه مشهد - تهران در محدوده روستای مهر این شهرستان ذکر کرد و گفت: عوامل راهداری از صبح شنبه با استقرار در حاشیه جاده، به طور مرتب اقدام به برداشتن بقایا و آورده‌های سیل از سطح جاده می‌کنند تا در تردد مسافران و زائران امام هشتم (ع)، مشکلی ایجاد نشود.

دیگر خبرها

  • خسارات سیلاب های فصلی جنوب کرمان باطرح های آبخیزداری کاهش یافت
  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • جزییات مرگ کارگر معدن زغالسنگ هشونی شهرستان کوهبنان
  • نوبت مرگ کوره‌های قاجاری رسیده است؟
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • جزییات مرگ کارگر معدن زغال سنگ در دستگاه نقاله
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن