Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@20:21:37 GMT

واعظی آشتیانی: از شکایت فتح الله زاده استقبال می‌‎کنم

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۴۱۲۵

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در ماه گذشته اعلام کرد به هواداران قول می‌دهد که سند کمپ حجازی و مرغوبکار را در ۵ الی ۶ ماه پیش رو تحویل بگیرد و سند تک برگ آن را به دست بیاورد.

امیررضا واعظی آشتیانی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران انتقال مالکیت مکان‌هایی مثل کمپ حجازی به استقلال را غیرقانونی دانست و اعلام کرد که بهتر است مدیران فعلی آدرس غلط به هواداران ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همینطور اعلام کرد در سال 90 علی فتح الله زاده اعلام کرده بود شش ماهه سند این کمپ را می‌گیرد و تا امروز که 9 سال گذشته هنوز اتفاقی نیفتاده است. آشتیانی اعلام کرد استقلال مالک این کمپ نیست و وعده‌های مدیران باشگاه در این باره نادرست است.

فتح الله زاده، در گفتگوی امروز با برنامه در انتهای الوند گفت: "از واعظ آشتیانی به خاطر اتهامات بزرگی که به من زده شکایت می‌کنم و ان‌شاء‌الله او را در دادگاه می‌بینم!"

آشتیانی در گفتگو با ایلنا در واکنش به اظهارات مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال اظهار داشت: "به دلیل شفاف سازی این موضوع از شکایت ایشان استقبال می‌کنم. همینطور از آقای فتح الله زاده هم می‌خواهم که در یک برنامه تلویزیونی شرکت کنیم و با مدارکشان بیایند تا با هم مناظره کنیم؛ آن زمان مردم خودشان قضاوت خواهند کرد که چه کسی راست می‌گوید و حرف چه کسی اشتباه است."

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران کمپ حجازی علی فتح الله زاده فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!

دلیل عدم تمایل WWE به ادامه همکاری با ستاره NXT فاش شد.

تریپل اچ در کنفرانس خبری پس از رویداد بکلش با رد برخی شایعات اعلام کرد که درو گولاک از WWE اخراج نشده است.

طرفداری | منابع مختلفی از داخل WWE و NXT به رسانه Fightful Select اطلاع دادند که گولاک همچنان تحت قرارداد WWE است، اما تنها یک ماه از اعتبار این قرارداد باقی مانده و تمایلی به تمدید آن وجود ندارد. به نظر دو عامل بیشتر از هر چیز در اتخاذ این تصمیم نقش داشتند.

دلیل اول مطرح شدن نام گولاک در شکایت ستاره سابق WWE، راندا روزی از برخی عوامل این کمپانی است و دلیل دوم شکایت‌های متعدد برخی استعدادهای NXT از آسیب زدن‌های گولاک در حین مسابقات و تهدید آنها در صورت گزارش دادن این موارد است.

یکی از استعدادهای NXT گولاک را فردی عجیب توصیف کرد که با قلدری کردن سعی در آزمایش دیگران دارد. همین دلایل به نظر کافی هستند تا با وجود تمایل گولاک به ادامه دادن با اولین کمپانی کشتی کچ جهان، قراردادش تمدید نشود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد
  • هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست