Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهترین اقامت اروپا از نوع سرمایه گذاری است!

امروزه سرمایه گذاری در علاوه بر اینکه متقاضیان بسیاری دارد اگر به شیوه صحیح و توسط مراجع مطمئنی انجام شود، می تواند زمینه ساز دستیابی به منافع بسیار زیادی باشد. به همین دلیل همواره توصیه می شود برای اخذ اقامت اروپا به شیوه سرمایه گذاری، تمکن مالی، بلوکارت و یا انواع دیگر حتما از خدمات شرکت های حقوقی معتبر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمایه گذاری در اروپا برای اخذ اقامت روش های بسیاری دارد و خوشبختانه بسیاری از کشور های اروپایی نیز خدمات بسیاری را برای اخذ اقامت در اختیار افراد قرار می دهند. برای مثال خرید سهام و ملک نیز از جمله روش های اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری هستند. اما پیش از آنکه به انواع سرمایه گذاری در اروپا بپردازیم، به این سوال پاسخ می دهیم که چه کشورهایی امکان اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری را در اختیار افراد قرار می دهند؟

یونان، بهترین کشور اروپا برای اخذ اقامت سرمایه گذاری اروپا

یونان به جرات یکی از زیباترین کشور های اروپایی است که سابقه ای بسیار دیرین در تاریخ و فلسفه دنیا نیز دارد. در همین راستا کشور یونان همواره یکی از بهترین کشور های موجود در قاره اروپا بوده است که افراد بسیاری تمایل به زندگی در آن داشته اند.

خوشبختانه در عصر حاضر نیز کشور یونان روش های بسیاری را برای اخذ اقامت در اختیار افراد قرار می دهد. در کشور یونان می تواند با خرید ملک، دریافت اقامت تمکن مالی و یا ثبت شرکت به اخذ اقامت یونان بپردازید که مجوز رسمی شما برای زندگی در اروپا است.

برای اخذ اقامت سرمایه گذاری اروپا در یونان حداقل مبغلی نیز از طرف سیاستمداران این کشور درنظر گرفته شده است که برابر با حداقل 250 هزار یورو است. خوشبختانه هزینه های زندگی در یونان نیز در مقایسه با دیگر کشور های اروپایی بسیار مناسب است. همچنین با اخذ اقامت سرمایه گذاری اروپا در یونان تمام خدمات زندگی در یونان همانند یک فرد متولد شده در یونان در اختیار شما قرار می گیرد.

اقامت سرمایه گذاری اروپا را در فرانسه بگیرید

زندگی در فرانسه به جرات یکی از بهترین آروزهایی هر فردی است که در دنیا زندگی می کند. فرانسه کشور و شهر بسیار زیبایی است و علاقمندان بسیاری در سراسر دنیا دارد. حتی با اینکه در دیدگاه مقایسه با دیگر کشور های اروپایی فرانسه مقصد گران قیمتی برای زندگی است، اما با اینحال جذابیت های بسیار این کشور می تواند دلایل کافی برای اقدام به اخذ اقامت سرمایه گذاری در فرانسه را در اختیار افراد قرار دهد.

در فرایند اخذ اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری نکته مهمی که وجود دارد این است که خرید ملک در فرانسه به تنهایی برای اخذ اقامت کافی نیست. اما اگر به ثبت شرکت در فرانسه بپردازید به راحتی اقامت شما نیز ارائه می شود.

فرانسه از این لحاظ مشابه با آلمان است،  در آلمان نیز با خرید ملک لزوما نمی تواند اقامت بگیرید و سال هاست که این قانون دیگر وجود ندارد. در سال های گذشته چنین امکانی در اختیار افراد قرار می گرفت اما درحال حاضر چنین امکانی وجود ندارد و بلوکارت آلمان به انتخاب مناسبی برای اخذ اقامت اروپا تبدیل شده است.

از دیگر کشور هایی که با استفاده از سرمایه گذاری در آنها می توان اقامت اروپا گرفت باید از اسپانیا، پرتغال، قبرس، سوئد، سویس و اتریش اشاره کنیم.

مهمترین معیارهای ممکن برای اخذ اقامت سرمایه گذاری در اروپا چیست؟

به عنوان یک سرمایه گذار در یک کشور خارجی پیش اقدام به دریافت اقامت اروپا باید به نکات بسیار مهمی توجه کنید تا سرمایه علاوه بر سوددهی دارای امنیت کافی نیز باشد. تولید ناخالص داخلی یکی از مهمتریم معیار های سرمایه گذاری در هر کشوری است و به همین دلیل از جمله مهمترین نکاتی می باشد که برای اخذ اقامت سرمایه گذاری اروپا و یا افتتاح حساب بین المللی باید به آن توجه داشته باشید.

در بین تمام کشور های اروپایی موناکو یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت اروپا است. در موناکو میزان تولید ناخالص داخلی بر اساس اطلاعات موجود بیشترین مقدار ممکن در مقایسه با دیگر کشور های قاره اروپا است.

نکته مهم دیگر برای اخذ اقامت اروپا به شیوه سرمایه گذاری بررسی نرخ تورم است. نرخ تورم و ثبات اقتصادی دو عامل مهمی است که می تواند تعیین کننده نحوه زندگی و سرمایه گذاری در یک کشور باشد. براساس بررسی های انجام شده دو کشور نروژ و اتریش دارای بهترین شرایط ممکن در این زمینه هستند. پس انتخاب های بسیاری مناسبی برای اقدام به دریافت اقامت اروپا هستند.

نکته دیگری که برای اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری باید به آن توجه داشته باشید نرخ بیکاری است. در نظر سرمایه گذاران نرخ بیکاری از جمله عوامل مهمی است که در شاخص های اقتصادی یک کشور اثرگذار است. در واقع، نرخ بیکاری نشان می دهد که در هر کشوری تا چه اندازه افراد می توانند به کاریابی امید داشته باشند.

در نهایت مجددا توصیه می کنیم که برای اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری از خدمات موسسات حقوقی معتبر استفاده کنید.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آلمان سرمایه گذاری فرانسه یونان اقامت موسسه حقوقی اقامت اروپا حساب بین الملل اختیار افراد قرار کشور های اروپایی سرمایه گذاری کشور های اروپا دیگر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند

تین نیوز

پس از گذشت بیش از یک سال از نوسانات بی سابقه قیمت در بازار گاز طبیعی اروپا، معامله گران دوباره مضطرب شده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، در حالی که تقاضا همچنان ملایم مانده و اروپا با بالاترین ذخایر ثبت شده از فصل گرمایش خارج شده است، بازیگران صنعت که هفته جاری در کنفرانس فلیم (Flame) در آمستردام گرد هم آمدند، شاهد ریسک های رو به صعود هستند و قیمتها هم واکنش نشان می دهند.

نگرانی ها شامل ابهامات نسبت به جریان باقی مانده صادرات گاز روسیه از طریق اوکراین و افزایش تقاضا برای گاز در آسیا است. پس از سپری شدن دو زمستان ملایم متوالی، احتمال دارد زمستان آینده سردتر از حد معمول باشد که باعث افزایش مصرف خانگی می شود.

کارا مک دونالد، مدیر تامین و منشا ال ان جی و سوختهای پاک در شرکت RWE AG در این باره گفت: آیا از بحران خارج شده ایم؟ فکر می کنم خیلی زود است که بگوییم. اگر زمستان سردی داشته باشیم، امسال، سال آینده، انعطاف پذیری در بخش تقاضا، کاهش خواهد یافت.

نگرانی ها در بازار معاملات آتی خود را نشان می دهند. قراردادهای زمستان آینده، گرانترین قراردادها در منحنی هستند.

پس از آغاز حمله نظامی روسیه به اوکراین، اروپا تا حد زیادی واردات گاز طبیعی مایع از منابع دیگر از جمله آمریکا، خاورمیانه و آفریقا را جایگزین واردات گاز روسیه از طریق خط لوله کرد اما کشورهایی مانند اتریش و اسلواکی هنوز بیشتر سوخت خود را از طریق مسیر قدیمی از روسیه، تامین می کنند.

این وضعیت ممکن است به زودی تغییر کند. یکی از مدیران شرکت گاز تی اس او اوکراین در اظهاراتی در کنفرانس فلیم، هرگونه توافقی را که اجازه می دهد گاز روسیه پس از اتمام مدت قرارداد فعلی در پایان سال ۲۰۲۴، ترانزیت شود را منتفی اعلام کرد. آندری پروکوفیف گفت: هیچ ظرفیتی در مرز مزایده نخواهد شد.

مارکو سالفرانک، رئیس قاره ای تجارت کالا اروپا در شرکت اکسپو هولدینگ گفت: در حالی که به نظر نمی رسد معامله گران به طور کامل برخی جریان ها را منتفی بدانند، چنین اظهارنظرهایی یک علامت سوال بزرگ ایجاد می کند.

ریسک های نوسان پس از این که قیمتها از رکورد مشاهده شده در اوج بحران انرژی نیمه دوم سال ۲۰۲۲، کاهش پیدا کردند، دوباره افزایش یافته اند.

پاتریک دوگاس، مدیر تجارت ال ان جی در شرکت توتال انرژی در کنفرانس «فلیم» گفت: رقابت میان اروپا و آسیا برای ال ان جی، به قوت خود باقی می ماند.

واردات ال ان جی چین در سه ماهه اول نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۱ درصد افزایش یافته است و همزمان، نشانه هایی از افزایش تقاضا از سوی بازارهایی در تایلند و مصر هم وجود دارد. مانند اروپا، بیشتر خرید ال ان جی در آسیا، در فصل گرمایش نیمکره شمالی انجام می شود.

 سالفرانک اظهار کرد: اگر ما به بازار برای زمستان آینده نگاه کنیم، یک نرخ اضافی ریسک وجود دارد.

سایر مسائلی که توسط معامله گران در این کنفرانس ذکر شد، شامل اختلالات احتمالی در آمریکا در طول فصل توفان در سال جاری و مشکلات در تاسیسات تولید بود. مختل شدن فعالیت تاسیسات فری پورت در گلف کاست آمریکا یا نروژ که اکنون بزرگترین تامین کننده گاز اروپا است، قیمتهای اروپایی را در دو سال گذشته افزایش داده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، گرگور پِت، تحلیلگر ارشد در شرکت یونیپر در این باره گفت: مسئله آنچه که واقعا اتفاق می افتد، نیست بلکه آن چیزی است که افراد انتظار دارند اتفاق بیافتد. این مسئله، به نوبه خود باعث افزایش قیمت می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • ریسک سرمایه گذاری از طریق برات الکترونیکی صفر است
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • نخست وزیر یونان: سیستم دفاع هوایی برای اوکراین نداریم
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • یونان ارائه سامانه دفاع هوایی به اوکراین را رد کرد
  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران