Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:06:46 GMT

پیش‌بینی نابودی رژیم صهیونیستی در یک سریال مصری

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۴۶۰۱

پیش‌بینی نابودی رژیم صهیونیستی در یک سریال مصری

به گزارش امروز (دوشنبه) خبرگزاری "اسوشیتدپرس"، این سریال داستان زندگی یک مهندس رایانه است که در یک ویران شهر تحت تسلط "سایبورگ‌ها" زندگی می‌کند. شروع این سریال که هر شب در ماه رمضان پخش می‌شود، هفته گذشته آغاز شد.

طبق گزارش این خبرگزاری آمریکایی، در اولین قسمت این مجموعه تلویزیونی یک معلم برای دانش‌آموزان خود درباره جنگ آزادسازی قدس که به گفته او ۱۰۰ سال پس از تاسیس اسرائیل رخ داده، سخن می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این معلم پیش‌بینی می‌کند که یهودیان از اسرائیل فرار کرده و به موطن‌های اصلی خود در اروپا باز گشته‌اند.

براساس این گزارش، همچنین در این سریال که مربوط به سال ۲۱۲۰ میلادی (۹۹-۱۴۹۸) می‌شود یک نقشه "هولوگرافیک" (تمام نگاری) از تجزیه ایالات متحده نشان داده می‌شود و در ادامه معلم به "آمریکا" به عنوان "حامی اصلی رژیم صهیونیستی" اشاره می‌کند.

مجموعه تلویزیونی النهایه توسط شرکت "سینرژی" یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فیلم مصر ساخته شده که رابطه نزدیکی با "عبدالفتاح السیسی" رئیس جمهوری این کشور دارد. این سریال از طریق یکی از شبکه‌های تلویزیونی طرفدار دولت مصر پخش می‌شود.

«عمر سمیر عاطف» نویسنده مجموعه تلویزیونی النهایه به خبرگزاری اسوشیتدپرس گفته که نابودی اسرائیل در شرایط عدم وجود صلح و ثبات حقیقی در منطقه در آینده یک احتمال است. "صلح باید براساس عدالت شکل بگیرد".

اخیرا طبق توافق احزاب "لیکود" و "آبی‌سفید" رژیم صهیونیستی برای تشکیل کابینه، این رژیم به صورت یکجانبه و غیرقانونی پروژه الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری را به سرزمین‌های اشغالی در ماه ژوئن (خرداد) کلید خواهد زد.

پخش مجموعه تلویزیونی یاد شده با انتقاد شدید وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی مواجه شده است.

قاهره و تل‌آویو ۵ سال پس از جنگ سال ۱۹۷۳ (۱۳۵۲) اعراب و رژیم صهیونیستی در جریان "پیمان کمپ دیوید" با امضای "انور سادات" رئیس جمهوری وقت مصر و "مناخیم بگین" نخست وزیر آن دوره رژیم صهیونیستی توافق صلح را امضا کردند.

همچنین در زمان ریاست جمهوری السیسی، وی در یک مصاحبه در سال ۲۰۱۸ به نزدیکترین رابطه بین مصر و اسرائیل در طول تاریخ اذعان کرد و گفت: ما همکاری گسترده‌ای با اسرائیلی‌ها داریم.  

منبع: Associated Press برچسب‌ها اسرائیل مصر ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل مصر ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی اسرائیل مصر ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی مجموعه تلویزیونی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک هفته‌ای اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مسئولان مصری گزارش داد تل آویو یک هفته به حماس مهلت داد تا با پیشنهاد ارائه شده درباره آتش بس و تبادل اسرا موافقت کند و در غیر این صورت عملیات رفح را شروع می‌کند.

به گزارش ایسنا، وال استریت ژورنال به نقل از مسئولان مصری نوشت: اسرائیل یک هفته به حماس مهلت داده تا با آتش بس موافقت کند و در غیر این صورت عملیات رفح را شروع می‌کند. حماس برای آتش‌بس طولانی مدت تلاش می‌کند و خواهان ضمانت‌هایی از سوی آمریکا درباره احترام اسرائیل به آتش‌بس و عدم نقض آن است.

این مسئولان تأکید کردند: احتمالا حماس پیشنهادی را برای آتش‌بس به عنوان جایگزین پیشنهاد اخیر به جای مخالفت با آن ارائه کند.

به دلیل لجاجت رژیم صهیونیستی و مخالفتش با خواسته‌های حماس درباره پایان جنگ در غزه مذاکرات برای آتش‌بس تاکنون به جایی نرسیده است.

اخیرا رژیم صهیونیستی پیشنهادی را درباره آتش‌بس با همکاری مصری‌ها به حماس داده است که به گفته حماس در آن اشاره صریح و واضحی به پایان جنگ نشده است.

جنبش حماس بر لزوم عقب نشینی واضح و سریع ارتش رژیم صهیونیستی از نوار غزه و اجازه تردد آزادانه در منطقه شمال و جنوب تأکید دارد.

از سوی دیگر برخی منابع می‌گویند، مصر و آمریکا ضمانت‌ها و تعهداتی به حماس درباره عدم بازگشت ارتش صهیونیستی به جنگ بعد از آتش‌بس داده‌اند، اما حماس می‌خواهد ترکیه طرفی در ضمانت‌ها باشد.

به گفته این منابع مصر، آمریکا و قطر طی ساعات اخیر مذاکرات فشرده‌ای برای ارائه پیشنهاداتی موافق با خواسته‌های حماس برای ممانعت از فروپاشی مذاکرات برگزار کرده‌اند.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پنجشنبه در تماس تلفنی با سرلشکر «عباس کامل» رئیس اطلاعات مصر اعلام کرد هیئت مذاکره‌کننده جنبش حماس برای تکمیل مذاکرات جاری با هدف دستیابی به توافقی که خواسته‌های فلسطینی‌ها را برآورده کرده و تجاوزات را متوقف کند، به‌زودی به مصر بازخواهد گشت.

دیگر خبرها

  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفاتر الجزیره پس از اعلام تعطیلی این شبکه
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • منابع مصری: توپ در زمین اسرائیل است
  • «نابودی حماس»، رویای بر باد رفته صهیونیست‌ها
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • خوش‌بینی منابع مصری به روند مذاکرات آتش‌بس
  • از پیشرفت در مذاکراه تا ضرب‌الاجل اسرائیل/ گفتگو در مرز خوش‌‎بینی و بدبینی جریان دارد
  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد
  • مهلت یک هفته‌ای اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس