Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، لیورپول که با هدایت کلوپ  طی دو فصل گذشته به یکی از بهترین تیم های باشگاهی جهان تبدیل شده است، در تلاش است تا امباپه آینده دار را راهی لیگ جزیره و این تیم کند.

این بازیکن که به شدت در تیررس رئال مادرید نیز قرار دارد، چیزی حدود 250 میلیون پوند برای سرخ پوشان مرسی ساید هزینه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه فرانسوی Le10 Sport؛ ادعا کرده که کلوپ، سرمربی لیورپول به خاطر جویا شدن از وضعیت علاقه امباپه برای پیوستن به تیم صدرنشین لیگ برتر، با پدر این بازیکن تماس گرفته است.

البته کار لیورپول برای جذب امباپه آسان به نظر نمیرسد، زیرا رئال مادرید مدت هاست به دنبال فاتح جام جهانی است و زیدان تاکید زیادی بر روی خرید این بازیکن دارد.

طبق برخی گزارش ها، چندی پیش انتقال کیلیان امباپه به رئال تمام شده بود، اما بحران کرونا باعث شد این انتقال به زمان دیگری موکول شود.

از سویی پی اس جی نیز تمام تلاشش را برای حفظ ستاره اش خواهد کرد و به زودی پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزد خیره کننده 50 میلیون یورو درآمد خالص در هر فصل را به وی خواهد داد. پیشنهادی که می تواند امباپه را برای ماندن در پاریس وسوسه کند.

این مهاجم در رقابت های این فصل 30 گل در رقابت های مختلف برای تیمش به ثمر رسانده است.

کد خبر 505526 برچسب‌ها تیم لیورپول

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم

تنها توافق فاینورد باقی مانده تا آرنه اسلوت جایگزین یورگن کلوپ شود.

طرفداری | لیورپول و آرنه اسلوت تمایل به همکاری دارند اما آنها ابتدا باید فاینورد را راضی کنند.

لیورپول بعد از اینکه سرمربی فاینورد، آرنه اسلوت، را به عنوان جانشین مورد علاقه اش برای یورگن کلوپ انتخاب کرد، برای جذب او یک پیشنهاد به باشگاه هلند ارائه داده است. آرنه اسلوت اما در مصاحبه با ESPN از علاقه‌اش برای هدایت لیورپول گفته است.

دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم، تصمیم من مشخص است. فاینورد و لیورپول در حال مذاکره هستند، منتظرم ببینم چه نتیجه‌ای حاصل خواهد شد. من مطمئن هستم و منتظر خواهم بود تا باشگاه‌ها به توافق برسند.

بیشتر بخوانید: 

مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • کاپیتان لیورپول پشت جانشین کلوپ درآمد
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم