Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@17:08:50 GMT

جشنواره قرآنی «نور امید» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۵۱۰۷

جشنواره قرآنی «نور امید» برگزار می‌شود

جشنواره قرآنی «نور امید» به همت شهرداری تهران با هدف غنی‌سازی اوقات حضور مردم در خانه در ایام‌ ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، جشنواره قرآنی نور امید به همت شهرداری تهران با هدف غنی‌سازی اوقات حضور مردم در خانه آن هم در ایام‌ ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

این برنامه در راستای توسعه فرهنگ قرآنی و جذب مشارکت حداکثری آحاد افراد جامعه در بهره‌مندی از موضوعات و محتواهای روح‌افزای قرآنی در شرایط بحرانی و شیوع ویروس منحوس کرونا که ضرورت فاصله‌گذاری اجتماعی را نیز به دنبال داشته برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برگزاری جشنواره در چهار رشته و دو رده سنی

جشنواره نور امید در چهار رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، آیه‌گرافی و خوشنویسی برگزار می‌شود و همه مردم در دو رده سنی کمتر از ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال و در دو بخش آقایان و بانوان می‌توانند در آن شرکت کنند.

منابع مسابقه شامل آیات ۱۷ سوره انعام، ۱۰۷ یونس، ۸۷ و ۸۸ انبیاء و ۷۷ فرقان است. شرکت‌کنندگان باید یکی از این آیات را در ۵ دقیقه تلاوت کنند و فیلم آن را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

جوایز جشنواره

به نفر اول بخش‌های تلاوت تحقیق و ترتیل ۵ میلیون تومان، نفر دوم ۴ میلیون تومان و نفر سوم ۳ میلیون تومان اهدا می‌شود.

رشته خوشنویسی در دو بخش نستعلیق و شکسته نستعلیق و نسخ برگزار می‌شود که در هر بخش به سه نفر مبلغ ۳ میلیون تومان اهدا می‌شود. همچنین در بخش آیه‌گرافی هم به ۵ برگزیده ۳ میلیون تومان اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانن آثار خود را به همراه مشخصات از طریق پیام‌رسان‌های سروش و تلگرام به شماره ۰۹۳۹۸۸۸۸۵۸۹ ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌تواند به پیج جشنواره در اینستاگرام به نشانی ghoran_noore_omhd مراجعه کنید.

 

اسامی داوران جشنواره

 

بخش تلاوت تحقیق و ترتیل

سید‌محسن موسوی بلده
عباس امام جمعه
امین پویا

بخش آیه‌گرافی

مسعود نجابتی
حامد مغروری
صابر شیخ‌رضایی

بخش خوشنویسی

محمد شهبازی
فردین ولیزاده
ناصر طاووسی

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرداری تهران جشنواره قرآنی قرآن کریم برگزار می شود میلیون تومان نور امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی چمنی کشورمان در شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار میشود. در این اردو که از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار میشود ، بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر سرمربی مسعود بهلولی جهت آمادگی برای مسابقات آسیایی هاکی چمنی سنگاپور کسب سهمیه جام جهانی انجام خواهند داد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901532

دیگر خبرها

  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود