Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره‌های نام آشنای متعددی در این رقابت‌ها شرکت کردند. 

طرفداری- تورنمنت PES 2020 که با هدف تشویق مردم به ماندن در خانه و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شده بود، با قهرمانی نسیم بوجلاب هافبک مراکشی شالکه به پایان رسید. 

به گزارش سایت گل، در روزهای تعطیلی فوتبال به دلیل پاندمی ویروس کرونا، یازده بازیکن از تیم‌های شناخته شده اروپایی در این تورنمنت شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتوان گریزمان از بارسلونا، اسکات مک تومینای از منچستریونایتد، خاوی مارتینز از بایرن مونیخ و میرالم پیانیچ از یوونتوس، تعدادی از شرکت کننده‌های این تورنمنت بودند. لنو تا مسابقه آخر با ثبت 12 گل در 3 بازی و با برتری حداقل سه گله در هر مسابقه، درخشان‌ترین بازیکن به نظر می‌رسید. او در دور اول رافائل لیائو از میلان را 3-0 شکست داد و سپس در مرحله یک چهارم نهایی ضربه آزاد زیبای خاوی مارتینز را با چهار گل پاسخ داد تا با برتری 4-1 راهی دیدار نیمه نهایی شود؛ جایی که گریزمان را با باخت 5-1 بدرقه کرد.

در همین حال بوجلاب در دور اول به پیروزی 2-1 مقابل اودسونه ادوارد از سلتیک دست یافت، در دور بعدی 1-0 پیانیچ را شکست داد و با کسب برد چهار گله مقابل سباستیانو اسپوزیتو از اینتر، به فینال رسید. او در نهایت با نتیجه 1-0 از سد لنو گذشت تا به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند. این بازیکن 20 ساله در فصل جاری 5 بار در رقابت‌های بوندسلیگا برای شالکه به میدان رفته است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم

20 سال پیش در چنین روزی و در چارچوب هفته سی و دوم رقابت های سری آ،‌ میلان و آاس رم در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که در پایان میلان با تک گل آندری شوچنکو روی پاس گل کاکا موفق به شکست رم شد و به مقام قهرمانی سری آ رسید.

دانلود (6.3MB)

دیگر خبرها

  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است