Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقدم گفت: در راستای بیانات مقام معظم رهبری به رزمایش «مواسات و کمک مومنانه» به اقشار آسیب دیده از کرونا تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان نزاجا با همکاری فرماندهی و کارکنان اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی نموده است.

«حجت‌الاسلام حسن مقدم» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش «مواسات و کمک مومنانه» به اقشار آسیب دیده از کرونا این تیپ باهمکاری فرماندهی و کارکنان اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 316 زرهی شهید قهرمان نزاجا افزود: در این راستا این مجموعه نظامی، با افتتاح حساب درصندوق عقیدتی سیاسی در حال جمع آوری کمک‌های نقدی کادر وظیفه، کارکنان پایور و خانواده‌های آنها برای تهیه بسته‌های معیشتی ویژه نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا است.

وی اضافه کرد: کمک‌ها درحال جمع آوری و در روزهای آینده با همکاری کمیته امداد شهر همدان کمک‌ها درقالب اقلام اساسی(برنج، روغن، ماکارانی، شکر، پنیر و خرما) خریداری و بین نیازمندان توزیع خواهدشد.

مقدم با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود در مرحله اول این طرح بیش از 200 بسته غذایی تهیه و توزیع شود ابراز کرد: این طرح از ابتدای ماه رمضان آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت، گفتنی است کارکنان عقیدتی نیز همراه سایر کارکنان یگان بخشی ازحقوق خودرا به این کارخداپسندانه اختصاص خواهند داد.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 316 زرهی شهید قهرمان اشاره‌ای به برنامه‌های مجموعه در ماه مبارک رمضان داشت و گفت: با توجه به شیوع کرونا و دوری از تجمعات، برنامه‌های قرآنی این مجموعه نیز در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جزء خوانی قرآن، ادعیه روازنه ماه مبارک، احکام، نهج‌البلاغه، مسابقات قرآنی ... در کانال تلگرامی «زندگی به رنگ خدا» (تیپ 316 شهید قهرمان) روازنه درج می‌شود.

مقدم ابراز کرد: جلسات قرآن در رشته‌های روخوانی و روان خوانی، فصیح خوانی و تفسیر قرآن ویژه کادر وظیفه هر روز به مدت یک ساعت به صورت حضوری با تعداد کم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: جلسات قرآن ویژه کارکنان پایور ساکن در سطح شهر و کوی سازمانی نیز در فضای مجازی و از طریق کانال تلگرامی «زندگی به رنگ خدا» برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه حجت الاسلام مقدم ماه رمضان زرهی شهید قهرمان جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، حجت الاسلام و المسلمین احمد حسین فلاحی روز گذشته با حضور در منزل سردار شهید حسن طهرانی مقدم با خانواده این شهید دیدار و از رشادت های شهید تجلیل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحی نماینده مردم شریف همدان و فامنین در این دیدار تاکید کرد: پیوست های عملیات های میدانی کارهای دیپلماسی است در عملیات وعده صادق هماهنگی میدان و دیپلماسی باعث موفقیت دو چندان این امر بود، در این همین راستا از تلاش های وزارت امور خارجه و دولت محترم تقدیر و تشکر می‌کنیم.

احمد حسین فلاحی با اشاره به هشتمین همایش مجاهدان در غربت بیان کرد: فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل خود را مبنی بر ادامه رایزنی ها و جلسات همچون دعوت از ۳۰ نفر از نمایندگان مجالس محور مقاومت که در هشتمین همایش حمایت از مجاهدان در غربت صورت پذیرفت برعهده گیرد تا بتوان از جبهه مقاومت پشتیبانی کرد.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی افزود: نهمین همایش حمایت از مجاهدان در غربت احتمالا خارج از کشور برگزار خواهد شد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین فلاحی از همایش دیگری در داخل کشور در راستای تجلیل از خدمات و تلاش های یکی از شخصیت های نظام در زمینه فلسطین و قدس خبر داد.

در این دیدار علاوه بر احمد حسین فلاحی، فداحسین مالکی و زهره الهییان به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام امرودی، مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه، خطیبی معاون سرمایه انسانی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، مهدی شکیبایی معاون اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیر دولتی حامی فلسطین نیز حضور داشتند و طی سخنانی مراتب تشکر و قدردانی خود را از بابت زحماتی که شهید طهرانی مقدم در ایجاد توانمندی‌های موشکی و پهپادی متحمل شدند، به بیت شهید طهرانی مقدم اعلام کردند.

خبرنگار: مهدی میرزایی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228251 برچسب‌ها احمدحسین  فلاحی همدان وزارت امور خارجه مجلس شورای اسلامی استانی ایسکانیوز امور خارجه فلسطین جبهه مقاومت فدا حسین مالکی

دیگر خبرها

  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • کارگران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • خودروهای زرهی لوکس؛ کدام یک را انتخاب می کنید؟ (عکس)
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد