Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفت‌وگوهای زنده چهره به چهره با هنرمندان هرشب به بررسی وضعیت هنر در دوران معاصر می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،رییس اداره امور هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان درباره برگزاری گفت‌وگوی زنده با هنرمندان اصفهانی در قالب برنامه "هفت شب، هفت هنرمند" اظهار داشت: در این برنامه به گفت‌وگوی لایو با هنرمندان میانسال اصفهان در حوزه‌های معماری، هنرهای تجسمی، موسیقی، نمایش، ادبیات، تاریخ شفاهی، سینما و هنرهای آیینی با هدف معرفی این هنرمندان بیان مبانی نظری این هنر در شهر اصفهان می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی عطریان افزود: این برنامه از چهارم اردیبهشت و همزمان با هفته فرهنگی اصفهان آغاز شده و تا 10 اردیبهشت هر شب از ساعت 22:30 تا 23 در صفحه اینستاگرام فرهنگسرای مجازی سازمان به نشانی vcci.ir با حضور مجری کارشناس برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: در دو شب نخست این برنامه، مخاطبان صفحه اینستاگرام فرهنگسرای مجازی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان شاهد گفت‌وگو با لیلا پرویزی درباره جریان‌های تأثیرگذار بر تئاتر اصفهان و گفت‌وگو با مهدی ترمه‌باف درباره موسیقی دوران معاصر در اصفهان بوده‌اند و این برنامه به مدت پنج شب دیگر ادامه دارد.

رییس اداره امور هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: همچنین در هفته فرهنگی اصفهان مستند "راسته" که درباره مشاغل سنتی اصفهان تولید شده و در هر قسمت به معرفی یک هنر سنتی، اقسام و زیرشاخه‌های آن پرداخته در فرهنگسرای مجازی سازمان بارگذاری می‌شود.

وی افزود: اختتامیه هفته فرهنگی اصفهان با روز ملی خلیج‌فارس متقارن است و به همین منظور برنامه‌ای با عنوان "مروارید فیروزه‌ای" تدارک دیده شده که شب نهم اردیبهشت ماه با سخنرانی شهردار اصفهان و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در ایوان اصلی چهل‌ستون برگزار می‌شود تا ارتباط فرهنگی بین اصفهان و خلیج‌فارس برقرار کند.

وی درباره برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان امسال به صورت مجازی گفت: در شرایطی که تمام کشورها و از جمله کشور و شهر ما درگیر بیماری کرونا شدند، فضای مجازی به بستری برای برگزاری رویدادهای گوناگون تبدیل شد و شهرداری اصفهان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در ایجاد فضایی تحت عنوان فرهنگسرای مجازی پیشگام بودند که بخشی از رویدادهایی که در گذشته در مجموعه‌های فرهنگی شهر رخ می‌داد در بستر فضای مجازی به شهروندان ارائه شود.

رییس اداره امور هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: به نظر می‌رسد این امر ظرفیتی بالقوه بود و نیاز به بهانه‌ای برای بالفعل شدن داشت و کرونا این بهانه و انگیزه را در بدنه مدیریتی و کارشناسی ایجاد کرد. به جز فرهنگسرای مجازی، خود مردم نیز در این مدت در این فضا خوش درخشیدند و مصاحبه‌ها، اطلاع‌رسانی‌ها و بازنشر لینک‌ها به خوبی توسط خود شهروندان انجام شد و به نظر می‌رسد جامعه به چنین بلوغی رسیده که می‌تواند در فضای مجازی اتفاقات خوبی رقم بزند. بنابراین طبیعی بود که ما نیز همگام با جریان شهر، شهروندان و جامعه این اتفاقات را در فضای مجازی رقم بزنیم.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای استفاده از برنامه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در هفته فرهنگی اصفهان می‌توانند به صفحه و وب‌سایت فرهنگسرای مجازی این سازمان به نشانی vcci.ir و صفحه instagram.com/isfahanfarhang مراجعه کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان هفته فرهنگی اصفهان فرهنگسرای مجازی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، اولین جلسۀ شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان در بیمه سرمد شعبۀ این استان برگزار شد.

در این جلسه، که 29 فروردین‌ماه و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، برنامۀ عملیاتی شورا در سال جدید تبیین و راهکارهای تحقق برنامه توسط اعضا بررسی شد. همچنین بر مشارکت، همدلی و همسویی شرکت‌های بیمه به‌عنوان مهم‌ترین ابزار تحقق برنامه‌های تدوین‌شده تأکید شد.

به‌جهت ضرورت تسریع در ارائۀ پاسخ به گزارشات مورد درخواست نهادهای ناظر همچون سازمان امور اقتصادی و دارایی و استانداری، در مورد همکاری شرکت‌های بیمه در ارائۀ آمار و اطلاعات موردنظر بحث و تبادل نظر شد تا پاسخ مکاتبات در سریع‌ترین زمان ممکن جمع‌آوری و ارسال گردد.

لزوم اتخاذ رویه‌های یکسان در مناقصات بیمه‌ای استان از دیگر موارد موردبحث شورا بود، همچنین در این جلسه بررسی ساختارهای تشکیل کمیتۀ فنی و مناقصات در دستور کار قرار گرفت.

از دیگر موارد موردبحث در این جلسه، برنامه‌ریزی جهت برگزاری همایش‌های فرهنگی و ورزشی برای خانوادۀ همکاران صنعت بیمه و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی بین کارمندان شعب استان اصفهان بود.

در پایان جلسه، به‌جهت استفاده‌ از‌ ظرفیت‌های شبکۀ فروش استان و همچنین رسیدگی به درخواست‌های صنفی و مشکلات ایشان، بر تشکیل جلسات هیئت‌رئیسۀ شورا به‌صورت فصلی با مسئولین انجمن صنفی نمایندگان تأکید شد.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان