Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:44:52 GMT

برگزاری ۳۴۸ کلاس درس مجازی در دانشگاه صنعتی ارومیه

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۵۸۳۳

برگزاری ۳۴۸ کلاس درس مجازی در دانشگاه صنعتی ارومیه

محمدرضا شیدایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام تعطیلی کلاس‌های حضوری دانشگاه صنعتی ارومیه در نیمه اول اسفند، مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه صنعتی ارومیه با بهره‌مندی از سامانه LMS، موفق به برگزاری ۱۸۷ عنوان درس تئوری با برگزاری ۳۴۸ کلاس درسی به صورت مجازی شد که نشان دهنده برگزاری حدود ۴۰ درصد دروس در این دانشگاه در شرایط حضور نداشتن دانشجویان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نگاه آماری، هر عنوان درس در نیمه دوم اسفندماه ۱۳۹۸، به‌طور متوسط حدود ۳۰۰ دقیقه به صورت مجازی ارائه شده که در این بین سه دانشکده انرژی‌های تجدیدپذیر، فناوری‌های صنعتی و محیط زیست به‌ طور متوسط ۲۰۰ دقیقه، ۲۹۰ دقیقه و ۳۴۰ دقیقه برای هر عنوان درس در سال ۹۸ کلاس مجازی ارائه کرده‌است.

وی بیان کرد: افزایش پهنای باند اینترنت دانشگاه، تجهیز ۲۰ کلاس درسی جدید به تصویربرداری از طریق اینترنت یا قلم نوری، تسریع و تسهیل اختصاص گرنت اعضای هیات علمی برای خرید تجهیزات کمک آموزشی ارائه مجازی، ارتقای سخت‌افزار مورد نیاز سامانه بر روی سرور برای پوشش ارائه همزمان دروس مطابق برنامه ریزی آموزشی از مهمترین تصمیم‌های هیات رئیسه این دانشگاه است که به طور جدی پیگیری شده و در مراحل پایانی اجرا قرار دارد.

رییس دانشگاه صنعتی ارومیه گفت: هر چند برخی مشکلات سراسری در کشور ناشی از محدودیت سرعت و پهنای باند، به طور نسبی گریبانگیر دانشجویان و اعضای هیات علمی در ارایه مجازی دروس بوده اما زیرساخت لازم برای پوشش ۱۰۰ درصدی دروس تئوری در داخل دانشگاه فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، طبق تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

برچسب‌ها ویروس کرونا فضای مجازی دانشگاه ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فضای مجازی دانشگاه ارومیه ویروس کرونا فضای مجازی دانشگاه ارومیه دانشگاه صنعتی ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد

امیر اسماعیلی بوکسور جوان و خوش آتیه ارومیه‌ای مقتدرانه قهرمان بوکس جوانان آسیا در کشور قزاقستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا در کشور قزاقستان در حال برگزاری است.

در رقابت‌های امروز امیر اسماعیلی بوکسور جوان و خوش آتیه ارومیه‌ای توانست با غلبه بر حریفان مقتدرانه عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد.

اسماعیلی در وزن +۹۲ که با ناک اوت کردن نماینده کشور هندوستان به فینال رسیده بود، به مصاف شهزاد پولوونوف از کشور ازبکستان رفت و توانست در سه راند پیاپی و با ضربات سهمگین خود حریف خود را از پیش رو برداشته و قهرمان جوانان آسیا شده و مدال طلا این رقابت‌ها برای تیم اعزامی کشورمان کسب کند.

به گزارش ایمنا، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از هشتم تا هجدهم اردیبهشت در قزاقستان در حال برگزاری است.

کد خبر 751221

دیگر خبرها

  • ️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر ۱۴۰۳
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم
  • امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • برگزاری رایگان کلاس‌های آمادگی برای زایمان در یزد