Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیری فدراسیون جودو گفت: اگر این ماجرا مدیریت خوب نشود، گریبانگیر همه رشته ها می شود. باید با تعقل و تامل تصمیم بگیریم و پرونده را مدیریت کنیم.

مهدی درخشنده در گفتگو با خبرگزاری فارس در خصوص آخرین جزییات تعلیق جودو کشورمان، اظهار کرد: نمودار پرونده های که از ایران به دادگاه CAS رفته، نمودار موفقی نبوده، منتهی هیچ پرونده ای علیه از طرف کشورمان به این دادگاه نرفته و از همین رو به این پرونده خوشبین هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما لوایح و مستنداتی را به دادگاه ارسال کردیم و تیمی که پشت این کار هستند .خیلی امیدواریم هستیم که یک اتفاق مثبت رخ دهد و تعلیق برداشته شود. 

 وی درباره تاریخ جدید دادگاه رسیدگی به وضعیت تعلیق جودوی ایران گفت: هنوز تاریخ بعدی جلسه دادگاه را اعلام نکردند و مشخص نیست چه کسانی در این دادگاه شرکت خواهند کرد.

سرپرست دبیری فدراسیون جودو خاطرنشان کرد: هر کسی مسئول رفتار خودش است. بنا بر اطلاعات رسیده ظاهرا قرار است سه نفر در دادگاه جدید علیه ایران شهادت بدهند. باید پرسید این سه نفر با این تصمیم به رئیس و دبیر و مربی تیم ملی صدمه می زنند یا علیه 200 هزار جودوکار اقدام می کنند؟

وی با اشاره به تصمیم اشتباه یک فرد علیه جامعه جودو ادامه داد: فردی که باعث این تعلیق شده و برای بیش از 200 هزار جودوکار مشکل ایجاد کرده، این هیچ توضیحی ندارد. اگر قصد داشته برای کشوری دیگر مبارزه کند می توانسته همانند دیگران این کار را انجام دهد. این فرد با فدراسیون مشکل دارد اما آیا همه ورزشکاران از فدراسیون های مربوطه خودشان راضی هستند؟ پشت این کار ناآگاهی و دشمن ستیزی بوده، اما آیا با این رفتار مسئولین  متضرر می شوند یا آن 200 هزار نفری که به یک امید و آرزوی وارد این رشته شده اند؟

درخشنده درباره این پرونده تاکید کرد: اگر این ماجرا مدیریت خوب نشود، گریبانگیر همه رشته ها می شود. باید با تعقل و تامل تصمیم بگیریم و پرونده را مدیریت کنیم. نباید در این مسائل بر حسب سلیقه شخصی جلو برویم. امیدوارم با مدیریت خوبی که داریم در این دادگاه رو سفید باشیم و تعلیق برداشته شود و این افراد نیز متنبه شوند.

انتهای پیام/س

 

منبع: فارس

کلیدواژه: جودو تعلیق دبیر فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان بر ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه تأکید کرد و گفت: دادگاه‌های صلح در کرمان طی ماه‌های آینده راه‌اندازی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از دادگستری کرمان، حجت‌الاسلام محمد امیر ابراهیمی در همایش رؤسا و دادستان‌های سراسر استان کرمان اظهار کرد: ۲۱ هزار و ۵۷۴ فقره پرونده در شرق استان با صلح و سازش مختومه شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته شوراهای حل اختلاف در شرق استان ۲۱ هزار و۵۷۴ فقره پرونده را با صلح و سازش مختومه کرده‌اند، افزود: شوراهای حل اختلاف شرق استان کرمان در سال گذشته مجموعاً به ۲۶ هزار و ۸۵۱ فقره پرونده رسیدگی کرده و درصد پرونده‌های سازش شده به پرونده‌های مختومه در شوراهای حل اختلاف شرق استان در سال گذشته ۳۷ درصد است.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان با تأکید بر ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه، از راه‌اندازی دادگاه‌های صلح در کرمان طی ماه‌های آینده خبر داد و گفت: در سال گذشته ۲۶ هزار و ۹۹۵ فقره پرونده به شعب شوراهای حل اختلاف در پنج حوزه قضائی شرق استان کرمان وارد و ۲۶ هزار و ۸۵۱ فقره پرونده با سازش مختومه شده است.

وی با اشاره به فعالیت شعبه شوراهای حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان بم بیان کرد: در سال گذشته ۹۱ پرونده به این شوراها وارد و ۱۱۴ پرونده مختومه شده است که از این تعداد ۱۱۰ پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی یادآور شد: طی سال گذشته تعداد ۱۶ زندانی با کمک شورای حل اختلاف ویژه زندان شهرستان بم از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

کد خبر 749712

دیگر خبرها

  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • فیدان: تصمیم ورود به پرونده بین‌المللی علیه اسرائیل گرفتیم
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • ۲۶۷ میلیون دلار از کمک‌های آنروا کم شد
  • تعلیق بودجه دانشگاه فرانسوی به دلیل حمایت از فلسطین
  • وحشت در محافل صهیونیستی بعد از تصمیم ضد اسرائیلی دادگاه لاهه
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد
  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو