Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@19:30:36 GMT

دو ستاره یونایتد، قربانی خرید جیدون سانچو

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۶۰۴۴

دو ستاره یونایتد، قربانی خرید جیدون سانچو

سان می‌گوید منچستریونایتد مصمم است برای جمع‌آوری منابع مالی کافی برای خرید جیدون سانچو، دو ستاره‌اش پل پوگبا و جسی لینگارد را به فروش برساند.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان می‌گوید بعد از آنکه اد وودوارد، رئیس اجرایی منچستریونایتد اعلام کرد این باشگاه در شرایط فعلی حاضر به ولخرجی کردن در بازار نقل و انتقالات تابستانی نیست، حالا شیاطین سرخ تصمیم دارند برای خرید اولویت اول‌شان، جیدون سانچو، دو ستاره خود پل پوگبا و جسی لینگارد را به فروش برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وودوارد اخیرا اعلام کرد بحران مالی ناشی از اپیدمی کرونا باعث شده یونایتد در تابستان پیش رو برای خرید بازیکن با مشکل مواجه باشد. در عین حال، بوروسیا دورتموند اعلام کرده برای واگذاری جیدون سانچو، اولویت اول خرید یونایتد به مبلغی کمتر از  115 میلیون یورو راضی نخواهد شد و این باعث شده شیاطین سرخ تصمیم بگیرند برای جمع‌آوری منابع مالی لازم، دو ستاره خود پوگبا و لینگارد را به فروش برسانند.

 

 

از بخت خوب یونایتد، یوونتوس اعلام کرده برای برگرداندن پل پوگبا به تورین مصمم است. البته یوونتوسی‌ها به گزارش رسانه‌های ایتالیایی مایلند برای معامله با یونایتد چند بازیکن‌شان مثل آرون رمزی، میرالم پیانیچ و آدریان رابیو را هم پیشنهاد دهند ولی با توجه به هدف یونایتد برای جمع‌آوری منابع مالی مورد نیاز برای خرید سانچو، باید دید آیا مدیریت این باشگاه با پیشنهاد معاوضه یوونتوس موافقت خواهد کرد یا صرفا خواهان دریافت پول نقد خواهد شد؟

 

منچستر یونایتد جیدون سانچو پل پوگبا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد جیدون سانچو پل پوگبا جیدون سانچو برای خرید پل پوگبا دو ستاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا

امید تیم فوتبال منچستر یونایتد با تساوی مقابل برنلی رده نوزدهمی برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در اولدترافورد مقابل برنلی به تساوی یک بر یک رسید.

در این بازی برای یونایتد آنتونی در دقیقه 79 گلزنی کرد ولی برنلی توانست در دقیقه 87 توسط آمدونی از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی برساند.

یونایتد با این تساوی 54 امتیازی شد تا امیدش برای رسیدن به رده چهارم و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پایان برسد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارسلونا فاتح نبرد سن سیرو مالک منچستر یونایتد در گذشت

دیگر خبرها

  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • یونایتد 1-1 برنلی: رتبه ششم هم در خطر است!‏
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید