Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن کیک بوکسینگ ایران گفت: به دلیل نوآوری در اجرای این مسابقات در شرایط بحرانی کرونا و ضرورت رعایت ضوابط اعلام شده توسط وزارت بهداشت این پروژه مورد استقبال ویژه ورزشکاران قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ناصر نصیری، رییس انجمن کیک بوکسینگ ایران، در خصوص برگزاری مسابقات آنلاین زیر نظر فدراسیون جهانی طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: از ایران، فقط انجمن کیک بوکسینگ عضو رسمی سازمان جهانی کیک بوکسینگ واکو و کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) می‌باشد، به دلیل این که ایران در قاره آسیا است، تحت پوشش کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) قرار گرفته و که از سوی شورای المپیک آسیا به عنوان متولی و مسئول کیک بوکسینگ در آسیا منصوب گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من ریاست و مدیریت اجرائی آن کنفدراسیون را عهده‌دار  هستم.

وی اظهار داشت: طرح برگزاری مسابقات آنلاین و مجازی کیک بوکسینگ برای اولین بار و به پیشنهاد اینجانب به کمیته برگزاری مسابقات کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا مورد بررسی و تایید قرار گرفت. چون ما در ایران در حال برنامه‌ریزی برای مسابقات مجازی بودیم این مسىولیت را قبول کردیم که اولین کشوری باشیم که این طرح را به اجرا در می‌آورد، باتوجه به وقت کمی که داشتیم موفق بودیم.

نصیری افزود: مسابقات آنلاین برای اولین بار در جهان با تلاش کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) به میزبانی کشور ایران برگزار گردید. این طرح یکی از پروژه‌های آموزشی کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا  در رابطه با ابزار ارتباطی بین اعضا بود.

رئیس انجمن کیک بوکسینگ ایران در پایان گفت: لازم به ذکر است سازمان جهانی کیک بوکسینگ و حتی چند فدراسیون بین‌المللی پس از برگزاری این رقابت‌ها با تماس گرفتند و درخواست انتقال اطلاعات و تبادل تجربیات در مورد این طرح نمودند. به دلیل نوآوری در اجرای این مسابقات در شرایط بحرانی کرونا و ضرورت رعایت ضوابط اعلام شده توسط وزارت بهداشت این پروژه مورد استقبال ویژه ورزشکاران قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کیک بوکسینگ مسابقات آنلاین مسابقات آنلاین کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا کیک بوکسینگ انجمن کیک قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری مسابقات تکواندوی جام صفوی به میزبانی اردبیل خبر داد. - اخبار استانها -

محمدعلی پهناور در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در نشست با رئیس فدراسیون تکواندو مقرر شد تا جام صفوی در رشته تکواندو و با حضور تیم های منتخب کشور و ورزشکاران کشوری به میزبانی اردبیل برگزار شود که به احتمال زیاد در این رویداد تکواندوکاران کشورهای دیگر نیز حضور خواهند داشت.

وی برگزاری آبرومند جام صفوی در رشته کشتی در هفته های اخیر را یادآور شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی فدراسیون تکواندو استان اردبیل که در رشته های رزمی همواره جزو افتخارآفرینان کشور است سربلند از این میزبانی بیرون آید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: قرار شد در سفر رییس فدراسیون به استان اردبیل در ماه آینده تفاهمنامه برگزاری جام صفوی در رشته تکواندو منعقد شده و ما در تابستان شاهد برگزاری این رویداد در دیار سبلان باشیم.

پهناور افزود: رشته تکواندو از رشته های مدال آور استان اردبیل محسوب می شود و قرار است با تلاش هیات تکواندوی استان و برنامه ریزی میان مدت و بلندمدت بتوانیم اردبیل را به پایگاه قهرمانی تکواندوی کشور تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: زیرساخت های لازم برای این رشته ورزشی هم به همت ورزش و جوانان و هم تلاش بخش خصوصی مهیا شده و انتظار می رود رویداد جام صفوی به میزبانی های دیگر این استان در رویدادهای ملی و بین المللی کمک کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • برترین های مسابقات ملی مهارت رانندگی لیفتراک مشخص شدند
  • رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا
  • ورزش ایران امن باید به آسیا شناسانده شود/میزبانی مسابقات جهانی
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • ژیمناستیک در خواب هم نمی‌دید سهمیه بگیرد/حضور در آسیا با تیم کامل
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم