Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی سومریه نیوز، جعفر علاوی، وزیر بهداشت عراق، پیش‌بینی کرد شیوع ویروس کرونا در پایان ماه مه (اوایل خرداد) آینده به اوج خواهد رسید. وی گفت احتمال دارد تدابیر مربوط به منع آمد و شد فراگیر از سرگرفته شود.

او در گفت‌وگوی اختصاصی با «الصباح» گفت: «عراق موفق شد در مقایسه با بیشتر کشور‌های اروپایی کرونا را کنترل کند، اما با وجود برخی مشکلات برای مهار بحران با احتیاط شدید عمل کرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت عراق افزود: «اگر وضع کنونی ادامه یابد یعنی تعداد مبتلایان به ویروس کاهش یابد و مردم به دستورالعمل‌ها پایبند باشند اوج بحران را بطور کامل در پایان ماه مه پشت سر خواهیم گذاشت».

علاوی اضافه کرد: «امری که به شدت خواستار آن هستیم کنترل این ویروس است و عراق و اردن میانگین پائینی از تعداد مبتلایان و همچنین میانگین بالای بهبودیافتگان از بیماری را به ثبت رساندند».

او در ادامه گفت: «اگر تعداد مبتلایان به کرونا افزایش یابد احتمال از سرگیری تدابیر مربوط به منع آمد و شد فراگیر وجود دارد و وزارت بهداشت اوضاع جامعه و تعداد مبتلایان را زیر نظر دارد».

این وزیر عراقی در ادامه اظهار کرد: «با تصمیم مربوط به لغو جزئی مقررات منع آمد و شد از هموطنان می‌خواهیم به تصمیمات وزارت بهداشت و تصمیم کمیته فرمان دیوانی شماره ۵۵ برای ادامه این موفقیت پایبند باشند».

علاوی همچنین افزود: «در صورت پایبند نبودن و افزایش شمار مبتلایان احتمال دارد به تدابیر شدیدتر از گذشته مثل منع آمد و شد متوسل شویم و اگر اوضاع بدتر شود مرز‌ها را خواهیم بست».

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا تحولات عراق شیوع کرونا تعداد مبتلایان منع آمد و شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است

ستاره خط دفاع لیورپول نظر خودش در مورد ورود آرنه اسلوت به آنفیلد را بیان کرده است. 

طرفداری | پس از باخت 2-0 مقابل اورتون، ویرجیل فن دایک در خصوص شایعات مربوط به سرمربیگری احتمالی آرنه اسلوت در لیورپول صحبت کرد. کاپیتان قرمزها از ورود اسلوت به تیم استبقال می کند و باور دارد که او گزینه خوبی برای جانشینی یورگن کلوپ است. فن دایک در مصاحبه با ESPN گفت:

فکر می کنم آرنه اسلوت در حال حاضر یکی از بهترین مربیان هلند است. با سبک بازی و فلسفه ای که او دارد، می تواند روی نیمکت لیورپول بنشیند.

لیورپول هفته قبل توسط آتالانتا از لیگ اروپا حذف شد و همچنین در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر، دو بار شکست خورده است. با چهار بازی باقی مانده، لیورپول سه امتیاز از آرسنال صدرنشین عقب است و منچسترسیتی هم مانند همیشه در کورس حضور دارد. کاپیتان تیم ملی هلند در پایان گفت:

فکر نمی کنم هنوز چیزی تمام شده باشد. خواهیم دید. سال آینده هم روی قهرمانی تمرکز خواهیم کرد، اما هنوز راه درازی تا پایان فصل باقی مانده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • چند بار باید دستان خود را بشوئید؟
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • یک حقوق‌دان: احتمالا حکم اعدام توماج صالحی لغو شود
  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا