Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی پور با اشاره به اجرای طرح مواسات و همدلی در کانون فرهنگی خبرداد و گفت: فعالیت های جهادی این کانون فرهنگی هنری مسجد تاپایان بیماری کرونا ادامه داد.

«محمد تقی ولی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: فعالان این کانون فرهنگی هنری مسجد با شیوع ویروس کرونا در میدان  مبارزه با این ویروس به یاری مردم و شبکه بهداشت و درمان شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکانون فرهنگی هنری  شهدای انقلاب مسجد امام جعفر صادق (ع) شهرستان الشتر با اشاره به اینکه شهرستان سلسله در بدو شیوع ویروس کرونا در کشور در وضعیت بحرانی قرار گرفت، اظهار داشت: در این شرایط فعالان کانون فرهنگی هنری هنری مسجد برای کمک به مردم و پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس ساماندهی شدند.

 

 

وی ادامه داد: فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای انقلاب به گروه های چند نفره تقسیم و به صورت مستمر در راستای ضدعفونی اماکن عمومی، معابر و خیابان های و حتی منازل مردم اقدام شد.

 

 

ولی پور با اشاره به ابتلای چند نفر از ساکنان روستای هندی شهرستان سلسله به بیماری کرونا، گفت: با مشارکت فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد منازل این افراد در چندین مرحله ضدعفونی شد.

 

وی از راه اندازی کارگاه تولید ماسک در این کانون فرهنگی هنری مسجد خبرداد، افزود: با مشارکت فعالان کانون فرهنگی هنری بخشی از محیط کانون فرهنگی هنری به کارگاه تولید ماسک تبدیل شد.

 

مواسات وهمدلی در راس برنامه های کانون فرهنگی هنری شهدای انقلاب قرار دارد

 

ولی پور در ادامه با اشاره به اجرای طرح مواسات و همدلی در این کانون فرهنگی هنری مسجد،افزود: در پی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی  در نیمه شعبان، طرح مواسات و همدلی در راس برنامه های کانون فرهنگی هنری شهدای انقلاب قرار گرفته است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای انقلاب اظهار کرد: در این راستا برنامه های چون شناسایی نیازمندان و مشاغل آسیب دیده از بحران کرونا و جمع آوری کمک های مردمی و خیران آغاز شده است.

 

وی با بیان اینکه طرح مواسات و همدلی در طول ماه مبارک رمضان ادامه دارد، افزود:  همزمان با ماه مبارک رمضان بخشی از کمک های مردمی در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

ولی پور با تجلیل از خدمات قرارگاه خدماتی شهید سلیمانی در شهرستان سلسله، افزود: با تشکیل این قرارگاه بستر ساماندهی فعالیت های جهادی در شهرستان سلسله فراهم شد.

 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای انقلاب اظهار کرد: فعالیت های جهادی کانون فرهنگی هنری مسجد در راستای مقابله با ویروس کرونا و کمک به مردم تا پایان شکست قطعی ویروس کرونا ادامه دارد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی قرارگاه شهید سلیمانی کانون فرهنگی هنری مساجد کانون فرهنگی هنری شهدای انقلاب کانون فرهنگی هنری مسجد فعالان کانون فرهنگی هنری طرح مواسات و همدلی شهرستان سلسله ویروس کرونا ولی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید

جشنواره فرهنگی هنری اشکواره حسینی با شروع به کار دبیرخانه آن به میزبانی آمل به دور هفتم رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، حسین جوادی عصر امروز در جلسه مدیران اجرایی و دبیران اشکواره فرهنگی هنری حسینی از شروع به کار هفتمین دوره این جشنواره در سطح ملی عنوان کرد و گفت: در این دوره نیز با برگزاری شش بخش رسانه، تئاتر خیابانی، عکس، شعر و داستان کوتاه  و بخش کودک و نوجوان به اجرا درمی‌آید. 

وی با اشاره به اینکه در بخش نوجوان چهار بخش سرود گروهی، قصه گویی و نقالی، شعرخوانی و خاطره‌گوی و روایت‌گری فراخوان می‌شود، تصریح کرد: در این دوره اشکواره حسینی از اوایل شهریورماه شروع و اختتامیه آن پانزدهم شهریور ماه سال‌جاری برگزار می‌شود. 

رئیس اجرایی هفتمین اشکواره فرهنگی هنری حسینی با بیان اینکه امسال برای اولین بار با محوریت شهدای راه قدس آثار پذیرفته می‌شود، تصریح کرد: با تأکیدات رهبری در خصوص حماسه بزرگ قدس، تصمیم گرفتیم محوریت این اشکواره را در کنار قیام امام حسین(ع)، شهدای راه قدس نیز باشد تا از زبان هنر به این جریان پرداخته شود.

جوادی از استقبال بالای هنرمندان به این اشکواره در سال‌های اخیر ابراز امیداوری کرد و گفت: خوشبختانه در این شش دوره اتفاقات خوبی افتاد و شاهد پربار شدن این اشکواره بودیم و این باعث می شود تلاش‌مان را بیش از پیش برای بهتر شدن انجام دهیم‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری