Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کرمان با اشاره به اقدامات سپاه در حفظ غرور ملی گفت: سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم در خط مقدم قرار دارد. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در آیین آغاز رزمایش کمک مومنانه سپاه که با حضور سردار حسن معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و حجت‌‌السلام علی عربپور نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان از محل لشکر 41 ثارالله برگزار شد با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به همه مومنان اظهار داشت: در این ایام باید به کسانی که به پیام مقام معظم رهبری انقلاب لبیک گفته و رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه را به مرحله اجرا رساندند تبریک ویژه گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبدیل مکتب حاج قاسم‌ به عکس ‌و ‌خاطره‌ خطایی استراتژیک است / از شخصیت فرهنگی شهید سلیمانی غفلت کرده‌ایمفرمانده سپاه کرمان: سپاه برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان در کنار مسئولان است؛ حضور 700 نیروی بسیجی در مناطق سیل‌زدهفرمانده سپاه کرمان: محرومیت‌زدایی در اولویت اقدامات سپاه پاسداران استجزئیات اقدامات سپاه کرمان در روستای سیل‌زده جهر؛ از حضور گروه‌های جهادی تا توزیع روزانه 1000 پرس غذای گرم

وی با بیان اینکه در راس همه این مجموعه‌ها سپاه پاسداران قراردارد گفت: حقیقتا هر جا که مردم به کمک نیاز داشتند سپاه نه تنها در خط مقدم خدمت‌رسانی قرار داشت که تا لحظه آخر و پایان خط هم در کنار مردم ایستاد و به مردم آسیب‌دیده خدمت‌رسانی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با ابراز اینکه همه ما خدمت‌رسانی موثر سپاه را در مشکلات و کمک‌رسانی به مردم دیدیم افزود: امروز هم سهم و جایگاه سپاه را در رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه مشاهده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در جایی هم که غرور ملی خلق می‌شود سپاه در کنار نیروهای مسلح قرار دارد عنوان کرد: همه ما به تازگی دستاوردهای سپاه را در این حوزه هم دیدیم.

علیدادی‌سلیمانی با تبریک به سپاه برای اقدامات، دستاوردها و موفقیت‌هایی که داشته گفت: امروز یکی از روزهایی که اقدامات سپاه را در حوزه کمک به نیازمندان می‌بینم و امیدواریم بتوانیم در این رزمایش در کنار سپاه قرار بگیریم.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P1357/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقدامات سپاه خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید در فرآیند مهاجرت مردم به روستا خلل وارد کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، سالار آبنوش پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری بخش الموت شرقی اظهار کرد: برخی ظرفیت‌ها نه استانی، بلکه کشوری و جهانی است که الموت و ظرفیت‌های آن نیز جزو همین ظرفیت‌های مهم است اما متأسفانه بسیاری از این پتانسیل‌ها مغفول مانده است.

وی ضمن اشاره به دلایل سد شدن مشکلات پیش پای پیشرفت پروژه‌ها تصریح کرد: ریشه حل بسیاری از مشکلات در حوزه پروژه‌های منطقه‌ای، انسجام و وحدت مسئولان برای رضایت مردم است.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک ضمن اشاره مجدد به اهمیت خدمت رسانی به مردم یادآور شد: نوکری برای مردم بالاترین عبادات، جایگاه و مقام است و این مقام برای یک مسئول ماندنی است چراکه آنچه را مردم بپسندند و از آن رضایت داشته باشند، برای مسئولان عزت آفرین است.

آبنوش کشاورزی و باغداری الموت را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: باید هدف همه فعالیت و کارها، مردم باشد و حالا که شاهد مهاجرت معکوس و بازگشت مردم به روستاها هستیم، نباید در این فرآیند مانع ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هرچه الموت رونق پیدا کند، به نفع همه ایران است و در بیان جایگاه الموت همین بس که الموت جزو مهم‌ترین مقاصد گردشگری جهانی است و یکی از پیام‌های رونق یافتن گردشگری، ثبات، امنیت و آرامش در کشور است.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک خواستار بهره مندی از این ظرفیت‌ها برای رونق گردشگری در الموت با هدف خدمت‌رسانی به مردم منطقه شد و این جلسه شورای اداری را مقدمه آغاز فعالیت‌های بزرگ برای الموت دانست.

رسیدگی به قلعه شمس کلایه، رونق پروژه‌های گردشگری، جلوگیری از دستبرد میراث گرانبهای فرهنگی کشور، احداث موزه گازرخان، ثبت جهانی الموت، ارائه چهره واقعی از قلعه الموت و تاریخ منطقه و نقش آن در جهان اسلام و فرهنگ مقاومت، موضوعات مرتبط با حوزه قضائی و نیازهای بخش، رسیدگی به راه‌های روستایی و بخصوص محورهای خاکی ازجمله موارد مطرح شده در این شورا بود.

کد خبر 6100409

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه
  • برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)
  • نباید در فرآیند مهاجرت مردم به روستا خلل وارد کنیم
  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است