Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: 2300 بسته معیشتی از محل موقوفات منطبق و بقای متبرکه در قالب ضیافت همدلی آماده شده که میان خانواده‌های کمتر برخوردار توزیع خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسین مهدیان صبح امروز در حاشیه آغاز رزمایش کمک‌های مومنانه اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: بدنبال فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ایجاد رزمایش کمک‌های مومنانه، مجموعه اوقاف و امور خیریه در کنار دیگر نهادها در این زمینه قدم نهاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی افزود: این برنامه در قالب ضیافت همدلی از محل موقوفات منطبق و بقای متبرکه با همکاری و مساعدت همکاران هیأت امنا، شکل گرفته و تاکنون 2300 بسته معیشتی تهیه شده که بین خانواده‌های کمتر برخوردار تقسیم خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همچنین اضافه کرد: پخت نان رایگان در سه مناسبت وفات حضرت خدیجه کبری، ولادت باسعادت امام حسن مجتبی و شهادت امیرالمومنین علی (ع) در دستور کار قرار دارد که در محلات کمتر برخوردار انجام خواهد شد.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک های مومنانه موقوفات بندرعباس اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی

جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد: در حال حاضر روند بهره گیری از ظرفیت های مردمی برای ساخت پروژه‌های های ویلایی سازی و کم طبقه با توجه به شعار سال در اولویت برنامه های دولت قرار گرفته است و همین امر باعث شده که سرعت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر ایوانکی افزایش یابد.

وی افزود: بخش دیگری از پروژه‌های نهضت ملی مسکن از طریق  واگذاری و عرضه زمین  اجرایی می شود که باید دولت و راه وشهرسازی استان تهران آن را اجرایی کند. 

او توضیح داد: واگذاری اراضی و پرداخت تسهیلات باعث می شود که فرصت خوبی به متقاضیان و مردم داده شود تا آنها خود بتوانند واحدهای مسکونی را به صورت تدریجی بسازند و این اقدام باعث ترویج ویلایی سازی می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • تاکید وزیر خارجه مصر بر تقویت روابط مردمی و گردشگری با ایران
  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان/ آماده باش هلال احمر
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌‌متر بارش باران در رومشکان
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات