Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه‌های فوتبال انگلیس در دوران پس کرونا ساز و کار جدیدی را برای اقامت بازیکنان خود در نظر می گیرند.

 به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه های لیگ برتر به طرح و برنامه های جدیدی در دورانی که کرونا راپشت سر گذارند توجه می کنند. این باشگاه‌ها می‌خواهند در صورت از سرگیری فصل، بازیکنان خود را در هتل هایی سکونت دهند که بالاترین ضریب اطمینان را برابر ویروس کلونا داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام روزنامه دیلی میرر مدیران فوتبال باشگاه ها در انگلیس در روزهای گذشته در کنار هم فکر کردند و طرحی را آماده کردند که وقتی اجازه از سرگیری مسابقات ناتمام فصل جاری به آنها داده شد امکان فرستادن بازیکنان خود در هتل های ویژه را داشته باشند.

در این حالت بازیکنان  که از نظر ابتلا به ویروس کرونا بازیکنان در شرایط امنی قرار دارند. همین طور از ارتباطات اجتماعی فاصله خواهند داشت.

البته همانگونه که این نشریه می نویسد روسای باشگاه ها طرح های دیگری را هم در نظر گرفته اند که در حال مطالعه بر روی آنان هستند. آنها همه این موارد را مورد توجه قرار می دهند تا بالاترین میزان حمایت از بازیکنان خود را به عمل آورند.

طبق نوشته این نشریه هم اکنون پیشنهاد بازیکنان در هتل های مخصوص و با فاصله از خانه های خود مورد توجه است تا برای مدت ۶ هفته ای که بازی ها به احتمال زیاد از سر گرفته خواهد شد و به صورت فشرده تکلیف قهرمان و تیم های سقوط کننده مشخص می شود، شرایط سکونتی امنی برای بازیکنان فراهم باشد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: انگلیس لیگ برتر فوتبال ضریب اطمینان بازیکنان خود باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت

احمد کاظمی مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مسافران نوروزی در تعطیلات عید امسال در۸۳۲ اتاق این مجموعه اقامت داشتند.

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مجموعه اقامتی و آب درمانی این شهرستان دارای استخر آبگرم، سالن ماساژ، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، شهربازی کودکان و سالن همایشی با ظرفیت ۷۰ نفر است.

کاظمی، تجهیز ویلاهای مجموعه به حوضچه خصوصی آب گرم و بهره مندی مسافران از یک سانس خصوصی آبگرم را از ویژگی‌های این مجموعه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هتل جهانگردی آبگرم محلات در کنار چشمه آبگرم این شهرستان واقع شده است که ویژگی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود.

کاظمی توضیح داد: آب حوضچه‌ها و استخرهای مجموعه با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد دارای خواص بی‌شمار درمانی است که می‌توان به بی‌رنگ و بی‌بو بودن آن اشاره کرد.

وی افزود: املاح موجود در آب گرم محلات دارای کلسیم، منیزیم، پتاسیم و ید هستند که برای درمان بیماری‌های عصبی و مفصلی مانند روماتیسم و سیاتیکی‌های عصبی و عضلانی و همچنین برای درمان بیماری‌های پوستی قارچی و رفع بیماری‌های ریوی مفید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع