Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا خطیب، کارگردان جوان تئاتر گفت: ژانر مورد علاقه ام کمدی های موقعیت است که مخاطب هم زیاد دارد، اما این کمدی ها دارای دیالوگ های سخیف و شوخی های نامناسب برای خانواده ها نیست.

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، نمایش «خواب» به نویسندگی ادواردو فیلیپو و کارگردانی محمدرضا خطیب سال گذشته در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه رفت و اقبال خوبی هم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش توسط یک کارگردان اولی تئاتر به صحنه رفت.

خطیب در گفت وگو با خبرنگار تئاتر فارس گفت: اجرای ما 10 شب سال گذشته همزمان با جشنواره فجر و اجرای افرادی چون حسن معجونی و سجاد افشاریان در شهرزاد انجام شد اما خداراشکر که مورد اقبال قرار گرفت حتی چند شب هم بلیت هایمان کامل به فروش رفت. 

وی با اشاره به اینکه خواب اولین تجربه کارگردانی تئاترش بوده، گفت: گروه تئاتر کار هم اولین تجربه شان بود ما از بچه های دانشکده هنر معماری هستیم و این تجربه برایمان خیلی پر مخاطب و خوب شد.

خطیب با بیان اینکه روی متن جدیدی کار می کند، افزود: منتظریم تکلیف کرونا مشخص و سالن ها بازگشایی شود یک متن ایتالیایی کمدی جدید از والریو دی پیرامو که خیلی هم شناخته شده نیست در دست دارم البته من کارهایم اقتباسی است و از کمدی های سخیف و رکیک یا با شوخی های زننده خوشم نمی آید که از این طریق مخاطب جذب کنم.

وی در این باره افزود:کمدی های موقعیت نیاز به دیالوگ های سخیف و زننده ندارند چرا که خود موقعیت طنز را خلق می کند و این جذاب است.

خطیب اظهار داشت: اسم این کار زنگوله تبتی است اما طبیعتا نامش تغییر خواهد کرد مثل کار خواب که  اسم اصلی اش نداهای درون بود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تئاتر کمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»

آفتاب‌‌نیوز :

ویدئویی از مراحل ضبط قطعه موسیقی نمایش «گالیله» با خوانندگی پولاد کیمیایی که این شب‌ها در تئاتر شهر روی صحنه است، منتشر شد. قطعه «آهای گالیله» از زبان یک خواننده دوره‌گرد در نمایش «گالیله» خوانده می‌شود که ترانه آن را کاوه آفاق سروده و آهنگسازی و تنظیم موسیقی نمایش و همچنین این ترانه بر عهده محمدرضا چراغعلی آهنگساز شاخص کشور بوده است.

نمایش «گالیله» به تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی و کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور با نقش‌آفرینی فرهاد آییش، صدف اسپهبدی، نورا هاشمی، محمد نادری، حمید رحیمی، شهروز دل‌افکار، آرش فلاحت‌پیشه، محمد معتضدی، اشکان صادقی، فربد فرهنگ، علیرضا ساوه درودی، سامان کرمی و علیرضا مویدی در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه است. نمایشنامه «گالیله» نوشته برتولت برشت و ترجمه حمید سمندریان است و دراماتورژی متن را نیز محمد امیریاراحمدی بر عهده دارد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • اورونوف سریعترین بازیکن پرسپولیس!
  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • استایل و پوشش متفاوت بازیگران زن در پشت‌صحنه یک تئاتر | تصویر
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش
  • «تله موش» روی صحنه می رود