Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@06:02:51 GMT

بی‌تفاوت نباشیمعنوان تبلیغات شهروندی شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۷۰۷۵

بی‌تفاوت نباشیمعنوان تبلیغات شهروندی شد

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با بیان اینکه رعایت فاصله فیزیکی یکی از راه‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است، گفت: بر این اساس دوره جدید تبلیغات شهری با عنوان"بی‌تفاوت نباشیم" به این موضوع اختصاص یافت تا گامی در راستای فرهنگ‌سازی برای پیشگیری از این ویروس برداشته شود.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هر کدام از طرح‌های" بی‌تفاوت نباشیم" مواردی شامل تردد کمتر ماشین‌ها، دست ندادن با یکدیگر، مراقبت در هنگام عطسه‌کردن، حتی‌المقدور از نقل و انتقال وجه نقد دوری کردن و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است که به موضوع "فاصله فیزیکی" می‌پردازد.

وی ادامه داد: در این راستا طرح‌های دیگری نیز به موضوع رعایت فاصله یک و نیم متر است که  با ارائه موضوعاتی همچون هدیه کردن لبخند، کمک به سالمندان، عشق، خبر گرفتن از یکدیگر، محبت و احوال پرسی از راه دور به مسئله پر کردن فاصله فیزیکی پرداخته شده  است.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تبلیغات شهری را از جمله فعالیت‌های مستمر اداره توسعه فرهنگ شهروندی دانست و خاطرنشان کرد: این تبلیغات هر دو هفته یک بار با موضوعات شهروندی در حوزه مدیریت شهری بر روی ۳۰۰ تابلوی تبلیغی شهر نصب می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از تولیدات فرهنگی و برنامه‌های اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می‌توانند با شماره ۶۱-۳۴۴۶۷۳۶۰ تماس بگیرند و یا به وب سایت shahrvandi-isf.ir مراجعه کنند.

کد خبر 420664

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تبلیغات شهری فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان شهر کلانشهر طرح فاصله گذاری اجتماعی کرونا در اصفهان مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اداره توسعه فرهنگ شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد است، گفت: موتورسواری ناایمن و حادثه‌آفرین در این پیست به عنوان یک چالش جدی در شهر بندرعباس مطرح است.

وی در بازدید از پیست موقت موتورسواری بندرعباس گفت: این موضوع نیازمند چاره‌اندیشی فوری و توجه به علاقه‌مندی جوانان به ورزش موتورسواری است و مسئولان امر با تامین امکانات، شرایط را برای انجام ورزش سالم فراهم کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان این موضوع که باید صف موتور‌سواران ورزشکار از قانون‌شکنان جدا شود، افزود: ورزش موتورسواری در شرایط ناایمن و خطرناک و حضور چند هزار ورزشکار و تماشاچی در این نقطه از شهر بندرعباس، پدیده‌ای اجتماعی است و بدترین روش رویارویی با پدیده‌های اجتماعی رها کردن آنها به حال خود است.

وی افزود:  آماده سازی زیرساخت‌های لازم  برای ورزش موتور سواری از وظایف دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری بندرعباس است .

مجتبی قهرمانی گفت: دستگاه قضایی استان این موضوع را به صورت جدی از طریق استانداری ، شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل پیگیری می کند تا در صورت امکان در همین پیست موقت و در غیر این صورت در محلی دیگر، مکانی مناسب در اختیار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • راه اندازی نخستین مدرسه فریلنسری ایران
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند