Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید الهی راد روز دوشنبه اظهار داشت: این کودکان چشم‌انتظار حمایت نیکوکاران برای تامین نیازهای اساسی  همچون معیشتی، درمانی، تحصیلی و مسکن هستند.

وی عنوان کرد: از مجموع کودکان یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد ۲ هزار و ۸۳۴ نفر یتیم و ۳ هزار و ۳۲۲ نفر نیز فرزندان خانواده‌های نیازمند با سرپرست بیمار، سالمند و یا زندانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهی راد با اشاره به اینکه هم‌اکنون ایتام و کودکان نیازمند توسط حامیان بومی و غیربومی  این نهاد حمایت می شوند، خاطرنشان کرد: حامیان در سال گذشته بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال به ایتام و فرزندان محسنین موردحمایت خود کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ بیش از ۱۳ درصد افزایش داشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌ شده است، گفت: حامیان و خیرین نیکوکار می‌ توانند با مراجعه به کمیته امداد یا ثبت‌ نام در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین، به یاری کودکان نیازمند بشتابند و حامی آن‌ها شوند.

افزون بر ۴۴ هزار و ۴۷۹ خانوار با بیش از ۱۰۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی هستند و افزون بر ۱۲ هزار نفر نیز از خدمات موردی این نهاد بهره مند می شوند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خانواده خراسان شمالی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی کودکان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ پرتراکم‌ترین نقطه در دنیا از نظر نسبت جمعیت پلنگ ایرانی به سطح واحد در خراسان شمالی قرار دارد.
پلنگ ایرانی دارای بزرگترین جسه بین زیر گونه‌های پلنگ در جهان است و در راس هرم گوشتخواران قرار دارد.
حضور پلنگ در طبیعت سبب کنترل جمعیت گراز و گرگ خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند