Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@22:01:21 GMT

۱۰ هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان فاروج توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۷۲۸۹

۱۰ هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان فاروج توزیع می شود

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فاروج گفت: در شب های ماه مبارک رمضان، ۱۰ هزار پرس غذای گرم به همت خیران در قالب طرح همسفره بین نیازمندان شهرستان توزیع می شود.

«علی شیرزادی »به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: ظرف دوشب گذشته یک هزار پرس غذای گرم تهیه و در بین نیازمندان روستاهای شهرستان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فاروج با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته اطعام نیازمندان به صورت دسته‌جمعی انجام می‌شد، گفت: امسال به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا این غذا به درب منازل ارسال می شود.

 

وی افزود: در تامین این غذاها علاوه بر منابع این دستگاه، یک خیر زکات دهنده ( از اهالی روستای جعفرآباد سفلی)  با اهدای یک راس قوچ و مبلغ 8 میلیون ریال برای خرید برنج برای مشارکت در طرح همسفره و اطعام مهدوی مشارکت داشته است.

 

شیرزادی گفت: در نظر است یک هزار سبد غذایی نیز بین نیازمندان شهرستان توزیع شود.

 

وی یادآورشد: ارزش هر سبد غذایی یک میلیون و ۱۰۰ هزار ریال است که در حال تجمیع برای توزیع است.

پایان پیام/640

منبع: شبستان

کلیدواژه: اطعام مهدوی اطعام نیازمندان شهرستان فاروج بین نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین اصغری افزود: این عملیات با هدف مرئی سازی و جلوگیری از هدر رفت آب در هنگام ترکیدگی و اتفاقات پیش رو در شبکه آب انجام شد.

 وی با بیان اینکه این تعداد حوضچه شیر فلکه در بخش شبکه آبرسانی تعداد زیادی است، اظهار داشـت: این میزان مرئی سازی و همسطح سازی در بخش توزیع آب در اتفاقات، خسارت‌های ناشی از ترکیدگی و نشت آب به زیرساخت‌های مسکونی در قطع به موقع آب، تاثیر بسزایی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است