Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@09:54:35 GMT

پویش مردمی بهار قرآن با شهدا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۷۳۲۳

پویش مردمی بهار قرآن با شهدا برگزار می‌شود

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پویش مردمی بهار قرآن با شهدا علاوه بر ثواب ختم قرآن کریم در این ماه مبارک، با هدف ارج نهادن به مجاهدت و ایثار شهدایی اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، اسکندر یارنسب با اعلام این خبر توضیح داد: یکی از برنامه‌های اداره کل فرهنگی و تبلیغات معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ماه مبارک رمضان، اجرای پویش مردمی ختم قرآن تحت عنوان «بهار قرآن با شهدا» است، همه آحاد جامعه اعم از ایثارگر و غیر ایثارگر در تمامی استان‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان می‌توانند با مراجعه به سایت نوید شاهد، پیوند «بهار قرآن با شهدا»، با واردکردن اطلاعات خود، به نیابت از هر شهید حزب، سوره و جزئی از قرآن را برای قرائت انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تلاوت قرآن کریم و تدبر در آن، تاکید ائمه معصومین در همه ماه‌ها و شرایط بوده است ولی این مهم در ماه مبارک رمضان به‌عنوان بهار قرآن بیشتر مورد تاکید قرارگرفته و دارای ثواب بیشتری است، قطعاً تدبر، تعقل، تأمل و بهره‌گیری از مضامین الهی و آسمانی قرآن راه گشای مشکلات زندگی فردی و اجتماعی مردم جامعه خواهد بود.


مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: پویش مردمی بهار قرآن با شهدا علاوه بر ثواب ختم قرآن کریم در این ماه مبارک، با هدف ارج نهادن به مجاهدت و ایثار شهدایی اجرا می‌شود که در مسیر آرمان‌های الهی و قرآنی از جان خود گذشتند، پیوند شهدا و قرآن ناگسستنی است و این پویش عمومی فرصتی مناسب برای زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطرات شهدا خواهد بود و امیدواریم بتوانیم تا پایان ماه مبارک رمضان به نیابت از ۲۲۰ هزار شهید ختم‌های زیادی از قرآن کریم داشته باشیم.

برای شرکت در پویش «بهار قرآن با شهدا» اینجا را کلیک کنید.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ماه رمضان قرآن کريم بنیاد شهید و امور ایثارگران ماه مبارک رمضان پویش مردمی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد

فرماندار مرند در این مراسم با تاکید بر الگو قرار شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

داود عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطر نشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی، چون قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: در حال نابودی اسرائیل از روی این جهان هستیم که این نابودی در قبال ایستادگی و از جان گذشتگی این شهدا میسر شده است.

شهید مدافع حرم محرم علیپور، در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست