Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@15:25:27 GMT

فعالیت ضد کرونایی بانوان شهرک شهید رجایی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۷۹۵۹

فعالیت ضد کرونایی بانوان شهرک شهید رجایی

طاهره سروستانی مسئول پایگاه بسیج خواهران «ام ابیها (س)» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، روستای شهرک شهید رجایی گفت: به منظور جلوگیری و پیشگیری از شیوع کووید ۱۹ و در اقدامی خودجوش در روستای شهرک شهید رجایی کارگاه تولید ماسک بهداشتی با رعایت نکات بهداشتی و حمایت پایگاه بسیج خواهران ام ابیها (س) راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به نیاز اهالی روستا و اینکه روستاییان از وسایل بهداشتی و مواد ضدعفونی محروم هستند، تصمیم گرفتیم تا کارگاه تولید ماسک بهداشتی را با کمک و همکاری زنان و بانوان روستا راه اندازی کنیم.

سروستانی بیان کرد: مسئولیت دوخت و دوز ماسک‌های بهداشتی بوسیله چندین نفر از بانوان ساکن روستا انجام می‌شود که پس از تولید، بین اهالی روستا‌های شهرک شهید رجایی، گرگر، گود انجیر، کنجدکار به صورت رایگان توزیع خواهد شد.

مسئول پایگاه بسیج خواهران ام ابی‌ها (س) اظهار داشت: در صورتی که نیکوکاران به کمک ما بیایند «می توانیم علاوه بر ماسک، دستکش و سایر لوازم بهداشتی نیز تولید کنیم» و به بیمارستان‌ها و مراکزی که نیاز دارند ارائه دهیم.

پیش از این نیز به منظور پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، روستای گرگر و شهرک شهید رجایی با همکاری دهیاری و بسیجیان این روستا‌ها چندین بار ضدعفونی شد.

شهرک شهیدرجایی، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان باغملک در استان خوزستان ایران است. این روستا در دهستان هپرو قرار دارد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس تولید ماسک ویروس کرونا شهرک شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی

رئیس قوه قضائیه صبح امروز از بندر شهید رجایی و انبارهای اموال تملیکی بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، صبح امروز در اولین برنامه‌های سفر حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای رییس قوه قضاییه به استان هرمزگان، وی از بندر شهید رجایی و انبارهای اموال تملیکی بازدید کرد.

رئیس قوه قضائیه در سفر به بندرعباس برنامه‌های مختلفی از جمله حضور در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، بازدید از اسکله شهید رجایی و اموال تملیکی، دیدار با کارگران، دیدار با روسای مناطق آزاد و کارآفرینان و صنعتگران، شرکت در جلسه شورای اداری استان هرمزگان، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دستگاه قضایی استان هرمزگان در محل دادگستری کل استان هرمزگان ، شرکت در جلسه شورای عالی قوه قضاییه در محل دادگستری کل استان هرمزگان و مصاحبه پایانی با خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهد داشت.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه خواهران ماکو
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • معلم هایی که ستاره شدند