Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده از وضعیت خدمات دهی ایرلاینها در فرودگاه مهر آباد به مسافران ، در فرودین ماه امسال ۱۵۵ هزار و ۳۴۵ مسافر ورودی و ۱۳۶ هزار و ۳۹۴ مسافر خروجی در فرودگاه مهرآباد توسط شرکت های هواپیمایی جابجا شدند. 

این تعداد مسافر با ۳ هزار و ۴۵۵ پرواز جابه‌جا شده‌اند ؛تعداد پروازهای ورودی یک هزار و ۶۸۰ و تعداد پروازهای خروجی هزار و ۷۷۵ پرواز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمار منتشر شده با وجود اینکه بیشترین پرواز ورودی و خروجی متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر با ٦٩٠ پرواز است است،بیشترین تعداد مسافر جابجا شده با شرکت هواپیمایی ایرتور انجام شده است.

بر این اساس این شرکت هواپیمایی توانسته در فروردین امسال٨١ هزار و ٩٧٧ مسافر را جابجا کند.

همچنین کمترین پرواز را در فروردین‌ماه شرکت هواپیمایی پویاایر با انجام ۴ پرواز به ثبت رسانده است.کمترین مسافر ورودی و خروجی نیز با ۲۶ مسافر متعلق به همین شرکت هواپیمایی است.

برچسب‌ها شركت هواپيمايی جمهوری اسلامی ايران فرودگاه مهرآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت هواپيمايی جمهوری اسلامی ايران فرودگاه مهرآباد شركت هواپيمايی جمهوری اسلامی ايران فرودگاه مهرآباد شرکت هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۸۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند

حسن جعفری مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • ارتقا فرودگاه جده با استفاده از تکنولوژی های جدید در حمل و نقل ریلی
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران