Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@15:46:46 GMT

پیشکسوتان جز احترام، انتظار دیگری ندارند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۸۳۰۷

پیشکسوتان جز احترام، انتظار دیگری ندارند

ایسنا/خراسان رضوی داور پیشکسوت فوتبال خراسان با اشاره به ارتقاء کیفیت عملکرد هیات فوتبال در یک سال گذشته گفت: پیشکسوتان جز احترام، انتظار دیگری ندارند.

مصطفی حقیقی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص عملکرد هیات فوتبال استان اظهار کرد: به دلیل حضور در شهرستان ارتباط نزدیکی با هیات فوتبال ندارم اما دورادور که پیگیری می‌کنم حضور جوانان و ایده‌های خلاقانه آنها نشان از یک‌ نگاه خوب و مثبت در بدنه هیات فوتبال استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار استفاده از جوانان سر و سامان دادن به وضعیت نماینده لیگ‌برتر فوتبال استان از دیگر اقدامات مثبت آقای اصولی، رییس هیات فوتبال استان می‌باشد؛ چه بسا اگر مشکلات پدیده حل نمی‌شد و یا این تیم به مجموعه شهرخودرو واگذار نمی‌شد این فصل دیگر نماینده‌ای در لیگ برتر نداشتیم.

پیشکسوت داوری استان خراسان ادامه داد: دامنه اتفاقات خوب در بخش آموزش ادامه داشته و آموزش داوری و ارتقاء داوری استان به خوبی انجام می‌شود، توجه به شهرستان‌ها نیز قابل قبول است و ما حتی شاهد حضور سرمربی تیم ملی فوتسال در نیشابور بودیم.

وی تصریح کرد: بدون شک مدیریت فوتبال در خراسان رضوی با توجه به وسعت و گستردگی آن کار آسانی نیست اما خوشبختانه در این یک سال حاشیه‌ای ندیدیم.

حقیقی خاطرنشان کرد: مسیر فعلی مسیر خوبی است و باید به پیشکسوتان رسیدگی شود؛ همچنین در زمینه استعدادیابی کار جدی صورت بگیرد، شهرستان‌های ما در گذشته صاحب فوتبال بودند اما الان چیزی باقی نمانده است. فوتبال یک رشته پر طرفدار و مردمی است و امیدوارم از حضور پیشکسوتان بیشتر استفاده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی فوتبال استان هیات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور

برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران یک هفته به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر گردید در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

دیگر خبرها

  • جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور