Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام در حاشیه میزگرد ایسنا ، با موضوع کار و کارآفرینی، در سالن جلسات جهاددانشگاهی واحد استان به مناسبت هفته کار وکار گر، از منتخبین سی و یکمین جشنواره امتنان از کارگران، واحدهای نمونه و گروه کار نمونه شهرستان ایلام، به نمایندگی از منتخبین استانی تجلیل شد.

«شکراله شیرخانی» در این نشست، اظهار کرد: به دلایل شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ فاصله اجتماعی امروز از دو نفر به نمایندگی از 14 نفر برگزیده تجلیل شد و بقیه‌ی افراد هم به صورت فردی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایده‌ال همه‌ی ما این است که کارگر و تولیدکننده در جامعه به دور از شعارزدگی جایگاه واقعی خود را پیدا کند، گفت: خوشایند ما زمانی است که دانش‌آموزان امروز در پاسخ به این سوال که در آینده می‌خواهید چه کاره شوید، بگوید: دوست دارم تولید کننده و یا کارگر ماهر شوم تا بتوانم به رونق تولید در کشورم کمک کنم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام تغییر رفتارها را مستلزم تغییر نگرش‌ها دانست و تصریح کرد: این رسالت ذاتی آموزش در کشور است که امیدواریم در کشور بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

شیرخانی ادامه داد: برنامه های متنوع هفته کار هر ساله با حضور و هماهنگی تشکل های کارگری و کارفرمایی برگزار می شد که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، بیشتر این برنامه‌ها به صورت مجازی و آنلاین با مشارکت شرکای اجتماعی، نمایندگان کارگران و کارفرمایان برگزار خواهد شد.
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، ادامه داد: با توجه به شرایط پیش آمده در سال جاری، جشنواره ها و مسابقات مختلف ویژه بزرگداشت هفته کارگر، در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

شیرخانی تصریح کرد: حفظ سلامت کارگران، حفظ روند مطلوب تولید و معیشت و نیز اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی، سهم این اداره کل در مهار کرونا است.

به گزارش ایسنا، در این برنامه به نمایندگی از کارگران، از «محمد جعفری» و به نمایندگی از کارفرمایان ، از داوود ناصری تجلیل شد.

به گفته‌ی شیرخانی در سی ویکمین جشنواره امتنان از محمد جعفری، سوسن نورایی نژاد، معصومه کریمی سیکان، محسن قنبری، امین رستم نیا، سکینه عبدالهی، محسن رویشدی، یونس نورمحمدی ، غلامرضا میرزایی ، مرتضی پیشگو ، مریم نقدی ، حامدخرمی ، حمیدرضالطفی زاده ومجیدآذری تجلیل خواهد شد.

این میزگرد ایسنا به زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هفته کار و کارگر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: وزارت کار در سال جاری با اجرای برنامه هایی تلاش خواهد کرد دغدغه جامعه کارگری درباره امنیت شغلی را رفع کند.

خلیل‌احمد سلامی امروز سه شنبه در جشن روز کارگر که به میزبانی تشکیلات خانه کارگر استان برگزار شد، اظهار کرد: قشر پر تلاش کارگری در خط مقدم مقابله با جنگ اقتصادی و تحقق شعار سال قرار دارد.

وی افزود: در این جنگ نابرابر که بواسطه تحریم‌های ظالمانه به ایران عزیز تحمیل شده است، کارگران و کارفرمایان همت و تلاش خود را برای خودکفایی کشور بکار گرفته اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به جایگاه کارگران در دین مبین اسلام اشاره و ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبق وظایف ذاتی خود و راهبری منویات مقام معظم رهبری، ارتقای وضعیت معیشتی و تأمین امنیت شغلی قشر کارگری را امسال دنبال می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • بررسی ۱۰ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین