Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@07:30:08 GMT

کشف بیش از یک تن مواد مخدردر نیکشهر

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۸۵۵۹

کشف بیش از یک تن مواد مخدردر نیکشهر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۲۸۹ کیلوگرم انواع موادمخدر در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان در شهرستان نیکشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبریاظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر نیکشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از جابه جایی محموله سنگین موادافیونی توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق از مناطق مرزی شرق کشور به حوزه استحفاظی این شهرستان مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر نیکشهر در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، شب گذشته اعضای این باند مسلح را که با ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله سنگین موادمخدر در حوالی یکی از روستاهای این شهرستان بودند را  شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان به محض ورود به منطقه کمین، با عوامل انتظامی درگیر و پس از رو به رو شدن با آتش پر حجم تکاوران پلیس ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات مقتدرانه، ماموران در پاک سازی از منطقه و در بازرسی از خودروهای سوداگران، یک تن و ۲۸۹کیلو و ۵۶۰گرم انواع مواد مخدر  شامل یک تن و ۲۶۸ کیلو و ۵۶۰گرم تریاک، ۱۱ کیلو و ۵۰۰گرم هروئین  و ۹ کیلو ۵۰۰ گرم حشیش را کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و حضور کامل در تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد قانون شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز