Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@10:28:32 GMT

درخشان: پرسپولیس من فقط تتلو را کم داشت!

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۸۷۱۵

درخشان: پرسپولیس من فقط تتلو را کم داشت!

حمید درخشان می‌گوید ویدیوهای اینستاگرامی همبازی سابقش وحید قلیچ را دیده و جالب هستند اما او باید شان پیشکسوتان را بیشتر رعایت کند.

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان ستاره تیم پرسپولیس در دهه 60 و همچنین سرمربی این تیم در دو دوره مختلف، در گفتگو با خبرنگار ما به مسائل مختلفی پاسخ داده است. در ابتدا درخشان درباره حضور امیر تتلو در تمرین پرسپولیس تحت هدایت او گفت: محسن بنگر در آوردن تتلو به تمرین هیچ نقشی نداشت و این خواننده به همراه دوستش پیام صادقیان آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم گفتیم تا وقتی که ایشان از زمین بیرون نروند ما تمرین را شروع نمی‌کنیم چون نمیخواستیم تیممان بیشتر از این دچار حاشیه شود.

 

وی در ادامه به موضوع علاقه تتلو به بازی در پرسپولیس پرداخت و گفت: به نظر شما عاقلانه است که من از چنین فردی که این مقدار حاشیه دارد و اصلا در تیمی بازی نکرده، برای حضور در تیم بزرگ پرسپولیس تست بگیرم؟ من فکر می‌کنم کار درستی کردم که از او تست نگرفتم حالا شاید همان موقع خیلی ها ناراحت شوند ولی ما به سود تیم خودمان فکر کردیم. هیچ آدمی چنین ریسکی نمی‌کند که از فردی نظیر او تست بگیرد.

 

 

سرمربی سابق پرسپولیس درمورد حواشی پیام صادقیان عنوان کرد: پیام هرکاری کرد به خودش کرد و به کس دیگری آسیب نرسید. ببینید او الان کجاست؟ آیا فوتبال بازی می‌کند؟ آیا در یک تیم حرفه ای است؟ من اصلا درباره او حرفی ندارم چون ایشان کسی نیست که من در مورد حرفی بزنم.

 

درخشان درباره برگزاری یک بازی دوستانه در کره بدون حرف زدن بازیکنان، گفت: این اصلا شدنی نیست چون فوتبال یعنی ارتباط برقرار کردن. ما نمی‌توانیم فوتبال بازی کنیم بدون این که بازیکنان با یکدیگر هماهنگ باشند و حرف بزنند یا این که سرمربی چیزی بگوید. در شرایط سخت مغز بازیکنان فرمان نمی‌دهد و یک نکته از مربی یا هم تیمی می‌تواند کار را بهتر کند. در ایران هم باید باید سلامت جامعه و اهالی فوتبال را در نظر بگیریم و بعد مسابقات را برگزار کنیم.

 

وی افزود: فکر می‌کنم تصمیم گرفتن درباره زمان شروع بازی ها، به نهادهای بالاتر از وزارت ورزش مربوط است و ستاد کرونا باید تصمیم بگیرد. باتوجه به این که هواداران طبیعتا نمی‌توانند فاصله فیزیکی را رعایت کنند، حتما باید بازی ها بدون تماشاگر برگزار شوند.

 

 

ستاره سال های دور پرسپولیس در خصوص حواشی اینستاگرامی وحید قلیچ گفت: آقا وحید همبازی سابق من است که خیلی دوست داشتم در کنار او بازی کنم. من خودم اینستاگرام را دوست ندارم و می‌خواهم همین جا از جوان هایی که برایم پیج فیک درست کرده اند، بخواهم که این کار را نکنند چون خوب نیست علیه پیسکسوتانی که سال ها در پرسپولیس بازی کرده اند چنین چیزی انجام شود. من چند ویدیو از وحید قلیچ دیده ام که همگی جالب هستند اما فکر می‌کنم آقا وحید باید شان پیشکسوتان را بیشتر نگه دارد.

 

حمید درخشان در پاسخ به این سوال که چرا در دوره سرمربیگری اش تادئو را به محسن خلیلی ترجیح داد، گفت: هر مربی سلیقه ای دارد و بر اساس تفکراتی که دارد برای تیمش تصمیم می‌گیرد. محسن خلیلی آن زمان تازه از بند مصدومیت رها شده بود و آماده نبود. من بازیکنی می‌خواستم که در نیم فصل دوم بتواند موثر باشد و برای همین به سراغ تادئو رفتیم که البته جواب نداد.

 

وی در پایان با اشاره به درگیری لفظی افشین پیروانی و امیر قلعه نویی گفت: شاید یک چیز کوچکی وجود داشته باشد اما منشا همه این اختلافات فضای مجازی و مصاحبه های دروغی است که بعضی ها بدون توجه به عواقب آن ها را منتشر می‌کنند. شاید یک چیزی هم بوده باشد اما ما نباید پیاز داغش را زیاد کنیم چون هم افشین پیروانی و هم امیر قلعه نویی از بزرگان فوتبال هستند. درباره کمیته استیناف هم به آن ها احترام می‌گذارم و فکر می‌کنم تصمیم درست را می‌گیرند اما حق پرسپولیس است که در این بازی 3-0 برنده اعلام شود.

امیر مقصودلو (تتلو) حمید درخشان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیر مقصودلو تتلو حمید درخشان حمید درخشان فکر می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین درخشان غروب پنج شنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی سالن جلسات هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه تخصیص مطلوب‌تر اعتبارات این جمعیت از درخواست‌های مهم هلال احمر است، ابراز داشت: با توجه به عبور سالانه میلیون‌ها مسافر و زائر از استان سمنان برای ارائه خدمات به ویژه در حوزه سوانح جاده‌ای می‌طلبد تا امکانات بیشتری در اختیار این جمعیت قرار گیرد.

وی ضمن بیان اینکه هزینه کرد در هلال احمر سرمایه گذاری در آینده‌ای که نفع عمومی را به همراه دارد، افزود: انتظار می‌رود در مواد سازی دارایی‌ها مجموعه هلال احمر نیز دیده شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه برگزاری کنگره شهدای امدادگر یکی از اقدامات مهم طی سال جاری است، ابراز داشت: با توجه به برگزاری مراسم یادبود ۱۱۶ شهید خرداد ماه سال جاری از مسئولان استان انتظار می‌رود همکاری لازم را داشته باشند.

درخشان در ادامه تصریح کرد: توسعه و تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات، برگزاری دوره آموزشی ارتباطات در حوادث و سوانح و کنفرانس در حوزه کاهش تصادفات رانندگی مهمترین اقدامات پیش رو برای سال جاری است.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حرکت در راستای حل مشکلات اصلی استان، تصادفات، مدیریت تنش آبی و جمعیت در دستور کار هلال احمر استان قرار گرفته است.

کد خبر 6088687

دیگر خبرها

  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است