Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@09:42:26 GMT

اولیچ: مودریچ به حق به توپ طلا رسید

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۸۸۹۶

اولیچ: مودریچ به حق به توپ طلا رسید

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کرواسی معتقد است ستاره تیم کشورش با شایستگی توپ طلا در سال 2018 را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایویتسیا اولیچ نامی آشنا در دنیای فوتبال است. وی سال ها در تیم های بایرن مونیخ ، هامبورگ، ولفسبورگ و هرتابرلین بازی کرد و بعد از اتمام دوران فوتبالش، به عنوان مربی در کادر مربیان تیم کرواسی فعالیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولیچ در اظهار نظری، عنوان کرد لوکا مودریچ، بازیکن خط میانی تیم ملی کرواسی دو سال قبل به حق به توپ طلا رسید.

فوتبالیست پیشین در مصاحبه با سایت اسپورت روسیه گفت: اگر در مورد کریس رونالدو، مسی و مودریچ سئوال شود، پاسخم این است که هر سه فوتبالیست های بزرگی هستند، اما من به مودریچ رای می دهم.

وی افزود:مودریچ بازیکنی است که در تیم ملی ما بازی می کند. او دوست خوبم است. به نظرم انتخابش خیلی خوب بود.با انتخابش چقدر زیبا شد وقتی ریتم انتخاب مسی و رونالدو برهم خورد.

اولیچ ادامه داد: خوشحال هستم که لوکا، بازیکنی از کشور کوچک ما برای این منظور برگزیده شد. به حرفم ایمان داشته باشید که او حقش همین بود. 

مودریچ بعد از سال 2007 که توپ طلا بین مسی و رونالدو مرتب دست به دست شد، نخستین فوتبالیستی بود که با کسب این عنوان، ریتم همیشگی را برهم زد.

وی 2 سال قبل با رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد و با تیم ملی کرواسی نایب قهرمان جهان شد.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ توپ طلا فوتبال حق توپ طلا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها

کارلو آنچلوتی و لوکا مودیچ به دستاوردهای ویژه‌ای در شب قهرمانی رئال رسیدند.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید سی و ششمین قهرمانی خود را در لالیگای اسپانیا به دست آورد و چند هفته زودتر از موعد قهرمانی در لالیگا را قطعی کرد.

برای کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، این قهرمانی، دوازدهمین عنوان قهرمانی او در رئال بود تا او بالاتر از زین الدین زیدان (۱۱) قرار گیرد و تنها  میگل مونوز (۱۵) بالاتر از او باشد.

لوکا مودریچ هافبک رئال مادرید نیز بیست و پنجمین عنوان قهرمانی خود را با این باشگاه مادریدی به دست آورد و با مارسلو و کریم بنزما رکورددار رئال مادرید برابری کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحسین لوکا مودریچ توسط نواک جوکوویچ و جود بلینگام: لوکیتا باورنکردنی است
  • لحظاتی جذاب از جادوی لوکا مودریچ در مستطیل سبز / فیلم
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • رکورد جدید مودریچ با پیراهن رئال
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!