Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخلاف ادعای بعضی رسانه های ایتالیایی، هیگواین به زودی به ایتالیا باز می گردد. 

طرفداری - اخیرا بعضی از رسانه های ایتالیایی گفته بودند گونزالو هیگواین از ابتلا به ویروس کرونا می ترسد و همچنین بیماری سرطان مادرش باعث می شود او دیگر به یوونتوس بازنگردد و به ریورپلاته آرژانتین بپیوندد. با این حال، به گزارش فوتبال ایتالیا و توتو اسپورت، پدر او در این مورد گفت:

هر چیزی که در مورد گونزالو منتشر شده، اشتباه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می توانم یک چیز را به شما بگویم. گونزالو در یوونتوس می ماند زیرا هنوز یک سال و نیم از قراردادش باقی مانده و او به قراردادش احترام می گذارد. او تا پایان قرارداد فعلی اش در یووه می ماند. طی 18 ماه آینده، گونزالو در مورد آینده اش تصمیم می گیرد زیرا سرنوشتش در دست خودش خواهد بود. 

واقعیت و چیزی که قرار است اتفاق بیفتد، همین است؛ مگر اینکه اتفاقی پیش بینی نشده بیفتد. اما من می توانم به شما تضمین بدهم که هیچ میلی برای جدایی از یووه در ذهن گونزالو وجود ندارد زیرا هواداران عاشق او هستند و او هم عاشق یوونتوس، پیراهن بیانکونری و هوادارانش است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد

به گزارش قدس آنلاین، مجمع عمومی سازمان ملل متحد صبح روز جمعه آینده (۲۱ اردیبهشت‌ماه) بررسی پیش‌نویس قطعنامه جدیدی مبنی‌بر درخواست به رسمیت شناختن فلسطین به عنوان یک عضو کامل و هم‌ردیف و همانند سایر کشورهای جهان را آغاز خواهد کرد.

بر اساس نوشته روزنامه القدس العربی، این تلاش مجدد بر اعمال فشار به شورای امنیت برای بررسی مجدد مسأله به رسمیت شناختن فلسطین انجام می‌شود؛ پیش از این، پیش‌نویس قطعنامه الجزایر در ۱۸ آوریل گذشته توسط آمریکا وتو شد، درحالی‌که ۱۲ کشور به این قطعنامه رأی مثبت و سوئیس و انگلیس به آن رأی ممتنع دادند.

پیش‌نویس قطعنامه فردا دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) برای مشورت در مورد متن به همه کشورهای عضو توزیع خواهد شد.

طبق گفته یک منبع دیپلماتیک فلسطینی در سازمان ملل، رأی‌گیری این پیش‌نویس ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز جمعه به وقت نیویورک انجام خواهد شد.

این منبع همچنین گفت هدف از این اقدام بالا بردن درصد نمایندگی فلسطین در سازمان ملل از یک سو و از سوی دیگر اعمال فشار بیشتر بر آمریکاست که در مقابل خواست و اراده اکثریت قاطع مردم کشورهای جهان که در مجمع عمومی سازمان ملل نمایندگی دارند، ایستاده است.

این منبع همچنین اعلام کرد: ما پیش‌بینی می‌کنیم که پیش‌نویس قطعنامه رأی مثبت بیاورد مگر اینکه کمتر از ۱۴۳ کشور به آن رأی دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • نکونام: ما همه تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • نکونام: تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • ده روسی: می‌خواهم از مدل ژابی آلونسو در لورکوزن تقلید کنم؛ به ۳ امتیاز بازی با یوونتوس نیاز داریم
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد